جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی در دیدار استاندار قم

حوزه/ا نتقادات همیشه باعث پیشرفت درکارها نیست، بلکه با مذاکره می توان مشکلات را بهتر حل و فصل کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مهندس صادقی استاندار قم، گفتند: خدماتی که مسئولین به نظام و مردم انجام می دهند، اگر برای رضای خدا و صادقانه باشد، ارزش آن دو چندان است.

معظم له با بیان این که انتقادات همیشه باعث پیشرفت درکارها نیست، بلکه با مذاکره می توان مشکلات را بهتر حل و فصل کرد، افزودند: این سخن نورانی اهل بیت(ع) است که توصیه می کنند و قطعا هم باید این گونه حرکت کرد، تا رفاقت و انس بیشتر شود و از آن طرف کارها بهتر صورت گیرد.

ایشان با بیان اینکه همه فعالیت ها در پرونده اعمال ثبت و ضبط می شود، گفتند: اگر عمل برترین فعالیت ها باشد قطعا ارزش آن هم بیشتر است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه باید به این اعتقاد و باور برسیم که حساب و کتاب امری مسلم است و باید به خدمت رسانی بیشتر به مردم تلاش کرد، اظهار داشتند: وقتی خدا خدمات صادقانه را می پذیرد، مردم هم از خدمات صادقانه قدردانی خواهند کرد.

معظم له با بیان اینکه مردم ما، انسان های شایسته و متدین هستند و از مسئولین خدمت گزار تشکر می کنند، اظهار داشتند: مردم فرق بین مسئول خدمت گزار و غیر خدمت گزار را می دانند و به همین دلیل درهر حالی از مسئول خدمت گزار قدر دانی می کنند.

ایشان با بیان اینکه حضور زائرین به شهر قم نشان از رضایت مندی از مسئولین است، گفتند: باید همین گونه باشد و مسئولین قم برای تعالی شهر قم تلاش بیشتری کنند.  

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه کشور از هر لحاظ غنی است، افزودند: لازم است برای استفاده از درست منابع کشور، برنامه ریزی کرد و طوری نباشد که شهر قم در استفاده از منابع کشور دچار خسران شود.

40/313  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha