سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اهدا بازوبند مهربانی همزبانی قهرمانی به نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد

حوزه / بازوبند «مهربانی، همزبانی، قهرمانی» مزین به اسامی پنج تن آل عبا و جزء اقلام اهدایی خادمیاران رضوی و لوح سپاس به حجت الاسلام علی گندمی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، در مراسم روز سلامت که در آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان یزد برگزار شد، بازوبند «مهربانی، همزبانی، قهرمانی» مزین به اسامی پنج تن آل عبا و جزء اقلام اهدایی خادمیاران رضوی و لوح سپاس به حجت الاسلام علی گندمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان اهدا شد و لوح بازوبند به امضاء مسئولین حاضر در مراسم رسید.

حجت الاسلام گندمی، در این مراسم  با  تشکر از فعالیت‌های ارزشمند این آکادمی در مناطق نیازمند در دو بخش ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر یزد گفت: بدون شک حامی این گونه مباحث فرهنگی هستیم تا بتوانیم این مسائل را در جامعه افزایش دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه داشتن جسم سالم برای انسان ضروری است، اضافه کرد: توجه به مباحث روحی و معنوی نیز باید در دستور کار قرار  گیرد که بحمدالله این آکادمی در استان یزد با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این راستا پیشگام بوده است.

مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه با اشاره به فعالیت‌های بسیار خوب این آکادمی در مناطق محروم شهر یزد اظهار داشت: فعالیت‌های مؤثر این آکادمی و کسب عنوان‌های مختلف کشوری در عرصه‌های مختلف ورزشی و فعالیت‌های مثمر ثمر در عرصه فرهنگی از فعالیت‌های قابل تقدیر آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان یزد است.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا و جشنواره‌های مختلف فرهنگی در سطح شهر، جمع ‌آوری و کمک به زلزله زدگان، تقدیر از خدمتگزاران و مسئولان، ایجاد فضای بانشاط و مفرح برای خردسالان، نوجوانان، جوانان منطقه از جمله فعالیت‌های مفید آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان یزد است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

                          

                          

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha