جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسوی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از تمدید مهلت ثبت نام علاقمندان ورود به مدارس علمیه استان تا ۲۷ فرورین ماه خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اعلام این خبر گفت: پذیرش حوزه علمیه استان لرستان از اوایل اسفند ماه سال 96 آغاز شده و این مهلت برای علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه تا 27 فروردین ماه جاری تمدید شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که هم اکنون 13 مدرسه علمیه در استان لرستان فعالیت دارند، افزود: در این مدارس قریب به یک هزارو 400 طلبه به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند.

وی با بیان این که مهم ترین اصل ر پذیرش طلبه در حوزه های علمیه کیفیت محوری در امر پذیرش علاقه مندان است، خاطر نشان کرد: در امر پذیرش تلاش می شود همواره طلاب مومن ،انقلابی و مستعد جذب حوزه شوند تا شاهد تحقق حوزه های علمیه پویا و انقلابی باشیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که با پذیرش و جذب طلاب مومن، انقلابی و مستعد شاهد رشد علمی، اخلاقی، تهذیبی و تبلیغی در حوزه های علمیه خواهیم بود، اظهار کرد: امسال محدودیتی در جذب طلبه در مدارس علمیه استان لرستان وجود ندارد و ملاک پذیرش و جذب افراد برای ورود به حوزه علمیه تنها شرایط تهذیبی اخلاقی و همچنین توانایی های علمی لازم برای فراگیری دورس حوزه است.

وی در پایان گفت: علاقمندان واجد شرایط مقطع هشتم به بالا، مقطع دیپلم و مقطع دانشگاهی می توانند برای تحصیل در دوره های بلند مدت و سفیران هدایت برای سال تحصیلی 98-97 ثبت نام نمایند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha