جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار شهردار قم

حوزه/ معنای شهر اسلامی با دوگانگی در رفتار و شادی کردن متفاوت است و این طور نباشد فضای حرم با سایر بخش های شهر متفاوت باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار سقائیان نژاد، شهردار قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این که تحقق شعار سال، درحقیقت تحقق اشتغال است، گفت: باید توجه داشت این شعار تنها در حد شعار باقی نماند، بلکه لازم است برای ارتقاء کالای ایرانی، مهمترین شاخصه یعنی کیفیت را در نظر گرفت و مردم را  به خرید کالای با کیفیت تشویق کرد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه با بیان این که خدمت درنظام مقدس جمهوری اسلامی و شهر قم از با ارزش ترین خدمات است، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش خالصانه همه مسئولین، شاهد اتفاقات خوبی در عرصه خدمات رسانی به مردم باشیم.

امام جمعه قم با بیان این که در شرایط بسیار سختی از لحاظ اقتصادی قرار داریم، افزود: اگر چه شرایط سخت است؛ ولی باید طوری برنامه ریزی کرد بر مشکلات پیروز شد و موجبات شادی مردم را فراهم آورد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با تأکید بر این که در هر نهادی، برنامه ریزی و مشاوره دادن خوب از موضوعات اصلی برای موفقیت است، گفت: با برنامه ریزی و رصد درست می توان به موفقیت رسید، ولی اگر گرفتار بی برنامه گی و روز مرگی شدیم  قطعا به اهداف بلند نخواهیم رسید.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که خدمت به زائرین از با ارزش ترین خدمات است و باید کاری کرد شهر قم  شهر نمونه اسلامی شود، اظهار داشت: معنای شهر اسلامی این است که هویت این شهر اسلامی باشد.

نائب رئیس جامعه مدرسین با بیان این که معنای شهر اسلامی با دوگانگی در رفتار و شادی کردن متفاوت است و این طور نباشد فضای حرم با سایر بخش های شهر متفاوت باشد، اظهار داشت: برای این رسیدن به شهر اسلامی، جذب سرمایه بسیار مهم است.

امام جمعه قم بابیان اینکه باید به مردم واقعیت ها را گفت و خدمات صادقانه باشد، عنوان کرد: انتظار مردم از مسئولین خدمات صادقانه است.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha