سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/امام‌جمعه اسفراین با اشاره به مزین سال جدید به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: حمایت از کالای ایرانی حلقه بسیار مهمی از زنجیره اهداف اقتصاد مقاومتی است که دستیابی به آن تلاش و همت مضاعفی را از سوی مردم و مسئولان می‌طلبد.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی باید دغدغه مردم و مسئولان باشد.

وی با اشاره به مزین سال جدید به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: نخستین مخاطبان شعار سال مسئولان ادارات و نهادها هستند که باید دغدغه آن‌ها حمایت از کالای ایرانی باشد.

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزمی جدی و راسخ از سوی مردم و مسئولان است، تأکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب همه ما باید به کشورمان تعصب داشته باشیم و از کالاهای ساخت داخل استفاده کنیم تا هم به اقتصاد مملکت کمک کرده باشیم و هم میزان واردات را کاهش دهیم.

وی اظهار داشت: عمل به این شعار می‌تواند از بعد اقتصادی کشور ما را به پیشرفت برساند و همچنین کمک بزرگی در جهت ایجاد اشتغال برای خیل عظیم جامعه بیکار کشور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین با تأکید بر اینکه باید همه ما با خود اظهاری از منزل و محل کارمان از خرید کالاهای خارجی دوری ‌کنیم و کالاهای داخلی را جایگزین کالاهای خارجی کنیم، گفت: مصرف کالاهای ایرانی باعث بالندگی و پویایی اقتصاد کشور و عامل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ازجمله معضل بیکاری جوانان است.

وی تصریح کرد: البته تولید کالای باکیفیت توسط تولیدکنندگان، شرط مهمی برای استقبال فروشندگان و خریداران است، چرا که اگر کالایی از کیفیت لازم برخوردار باشد، مردم کشور راغب خواهند شد از نمونه داخلی آن استفاده کنند و به سمت کالاهای مشابه خارجی نمی‌روند.

حجت‌الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی حلقه بسیار مهمی از زنجیره اهداف اقتصاد مقاومتی است که دستیابی به آن تلاش و همت مضاعفی را از سوی مردم و مسئولان می‌طلبد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha