پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: اگر در صنعت نظامی به خود باوری رسیدیم باید در اقتصاد داخلی نیز خود را باور داشته باشیم و با تولید با کیفیت کالای ایرانی، دست دشمن را از اقتصاد کشور کوتاه کنیم.

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به ضرورت عملی شدن شعار سال 97 گفت: رهبر معظم انقلاب با بیان حمایت از کالای ایرانی همه اقشار جامعه اعم از مردم، رسانه ها، اندیشمندان و دولتمردان را مورد خطاب قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش دولتمردان در زمینه حمایت از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: در زمینه حمایت از کالای ایرانی دولتمردان نقش بسزایی دارند، زیرا مردم مصرف کننده هستند و زمینه های مصرف کالای ایرانی را باید دولت در جامعه ایجاد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه حمایت از کالای ایرانی ابراز داشت: فرهنگ سازی در زمینه حمایت از کالای ایرانی یکی از وظایف دولت به شمار می رود که این مساله با حمایت از تولید کنندگان و بستن دریچه های ورود کالا به نتیخه خواهد رسید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود خطاب به مردم می فرماید اگر تعصب ما نسبت به کالای ایرانی همانند تعصب افراد به تیم های فوتبال باشد قطعا چرخه اقتصادی داخلی رونق خواهد گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان در ادامه با اشاره به وظیفه همه مردم در حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی یک وظیفه همگانی است و تعصب به کالای ایرانی باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود.

حجت الاسلام گنجعلی گفت: همه ارگان ها، رسانه ها و اقشار مردم اعم از بازاریان، اندیشمندان، دانشجویان، بسیجیان همه و همه باید در مساله فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی فعالیت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: شعار هر سال که از سوی رهبر معظم انقلاب در اول هر سال ابلاغ می شود همانند یک سلسله ای است که به هم مرتبط هستند و در این زمینه همه ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری نیروهای بسیجی فعالیت خوبی را داشته و به حول قوه الهی امسال نیز بسیجیان با فرهنگ سازی در جامعه بتوانند در تحقق شعار سال 97 فعالیت خوبی را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار داشت: ما اگر در صنعت نظامی به خود باوری رسیدیم باید در اقتصاد داخلی نیز خود را باور داشته باشیم و با تولید با کیفیت کالای ایرانی دست دشمن را از کشور کوتاه کنیم.

وی در ادامه افزود: اعتماد به بیگانه باید از ما گرفته شود، جوان ایرانی باید از بی حوصلگی به سوی فعالیت سوق داده شود و این مساله فقط از طریق حمایت از کالای ایرانی حاصل می شود.

حجت الاسلام گنجعلی گفت: اعتماد به بیگانه، بی حوصلگی و تنبلی، اتکای به نفت، اسراف، مصرف گرایی، رفاه طلبی، خوی اشرافی گری و قاچاق کالا از موانع بزرگ بر سر راه تولید داخلی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان در پایان گفت: ما باید با بازاریابی تولیدات داخل در منطقه خاورمیانه و 15 کشور اطراف خود، صادرات را به سمت سوی برسانیم که کشور از خام فروشی در امان بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha