پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به این که رسانه ها باید تمام ظرفیت ها برای حمایت از تولیدات ایرانی بکار گرفته شود و نباید حمایت از کالای ایرانی در حد شعار باقی بماند، گفت: نرخ تعرفه واردات افزایش یابد تا قیمت کالای وارداتی دارای مشابه داخلی نسبت به کالای ایرانی برابر یا گران‌تر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت السلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه ایلام ابا تاکید بر این که حمایت از کالای ایرانی یک تکلیف است، گفت: وظیفه ما حمایت، تشویق و ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی است

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به این که رسانه ها باید تمام ظرفیت خود را برای حمایت از تولیدات ایرانی بکار گیرند و نباید حمایت از کالای ایرانی در حد شعار باقی بماند، افزود: نقش دولت در ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی که کیفیت و قیمت مناسبی نسبت به کالاهای مشابه خارجی داشته باشد، راهبردی است و برای این امر باید از تولید کننده حمایت شود و نرخ تعرفه واردات افزایش یابد تا قیمت کالای وارداتی دارای مشابه داخلی نسبت به کالای ایرانی برابر یا گران‌تر باشد.

وی با بیان اینکه ترغیب مردم، فرهنگ سازی و جلب اعتماد مردم به کالای ایرانی و حمایت کامل تولید کننده کالای باکیفیت از وظایفی است که دولت برای تحقق شعار سال باید انجام دهد، تصریح کرد: دولت باید از واردات کالاهای قاچاق جلوگیری کند. مقام معظم رهبری فرمودند «واردات کالای قاچاق سم مهلک برای کشور است و باعث تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری در جامعه می شود».

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی به وظایف طلاب و روحانیون در تحقق شعال سال اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی و تشویق مردم به خرید کالاهای ایرانی از مهمترین وظایف حوزویان در این عرصه است.

بزرگداشت آیت الله محمدی ایلامی برگزار می شود

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما باید قدر دان مفاخر و بزرگانی که برای تعالی دین در این استان زحمت فراوان کشیده اند باشیم، گفت: در آینده نزدیک بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدی ایلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصلحی برگزار خواهد شد.

معرفی سرپرست جدید معاونت تهذیب

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان با تقدیر از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام یونس گلی، معاون سابق تهذیب و تربیت حوزه استان که عهده دار سمت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان شده است، حجت الاسلام بهرام عقابی را به عنوان سرپرست این معاونت معرفی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha