چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سایت مسلم گوینیگ

حوزه/ یک سایت اختصاصی جدید که توسط تیمی از مشاوران دیجیتال و فعالان امور خیریه با نام «مسلم گیوینگ» راه اندازی شده، هدفش کمک به جمع آوری کمک های خیریه اینترنتی اسلامی، زکات و انواع صدقات است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از fundraising، یک سکوی اینترنتی مختص به فعالیت خیریه های اسلامی در بریتانیا  آغاز به کار کرد.

این سایت اینترنتی جدید که توسط تیمی از مشاوران دیجیتال، فعالان سابق امور خیریه اسلامی و همچنین با همکاری برخی سازمان های خیریه مسلمانی در بریتانیا راه اندازی شده «مسلم گوینیگ» یا «اهدای مسلمانی» نام گذاری شده که قرار است مکانی برای جمع آوری کمک های خیریه اسلامی، زکات، صدقه و دیگر اشکال اهدای کمک های مالی از سوی جامعه مسلمانان در انگلستان باشد.

این سایت با رعایت شریعت اسلامی طراحی شده و اهداف اولیه آن تمرکز بر مبانی جمع آوری کمک های مالی از طریق اینترنت و ایجاد رابطه ای میان اهداء کنندگان و سازمان های خیریه می باشد. این صفحه اینترنتی همچنین میکرو سایت های قابل تنظیم و صفحات کمپینی را شامل می شود.

از خیریه های اسلامی سرتاسر انگلستان برای ثبت نام در این سایت دعوت به عمل آمده است.

عبادالرحمان مدیر اجرایی این سایت در این باره گفت: مسلم گیوینگ یک سایت برای تمامی خیریه های انگلستان است و قصد ما از ایجاد آن فراهم کردن صندوق های حیاتی امن، با ارائه یک پورتال اهدای آنلاین برای موسسات خیریه است که هم به نفع اهداءکنندگان و هم نهادهای خیریه می باشد و به امر جمع آوری کمک های مالی اینترنتی کمک رسانی می کند.

وی افزود: ما دوست داریم بخشی از سنت بزرگ مسلمانان بریتانیا در امر خیریه باشیم و در ترویج شیوه زندگی مسلمانان انگلیسی که همراه با کمک به نیازمندان در داخل کشور و خارج می باشد، مشارکت داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha