جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ حجت الاسلام عنایت نژاد با بیان این که برخی از مدیران اقتصادی کارآمدی لازم را نداشته و با نگاه سهل به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، تلاش جدی در این عرصه ندارند، گفت: تحقق مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی در گرو تلاش جدی همراه با روحیه جهادی مسؤولان و مردم خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به این که حمایت از تولید داخلی نیازمند بستر سازی مناسب است، گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی باید بستر سازی مناسبی انجام شود تا بتوان شرایطی را فراهم ساخت تا مردم پای کار آمده و از تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی با بیان این که برخی از مدیران اقتصادی، کارآمدی لازم را نداشته و با نگاه سهل به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، تلاش جدی در این عرصه  ندارند، افزود: تحقق مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی در گرو تلاش جدی همراه با روحیه جهادی مسؤولان و مردم خواهد بود.

استاد حوزه علمیه همدان با تاکید بر این که قاچاق کالا از جمله موانع رشد تولید داخلی است و باید با این پدیده برخورد شود، تصریح کرد: مردم باید بدانند که با خرید کالای ایرانی، شغل ایجاد می شود و این مهم می تواند شاکله زندگی یک جوان ایرانی باشد.

حجت الاسلام عنایت نژاد در پایان گفت: اصحاب رسانه، اهل قلم و صاحبان تربیون نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تولید داخلی دارند، چرا که بخشی از مساله حمایت از تولید داخلی کار فرهنگی است.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha