شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار استاندار قم با آیت الله مومن

حوزه / عضو فقهای شورای نگهبان، ساده زيستي مسئولان را سبب اعتماد مردم به نظام دانست و گفت: مردم، رهبري و نظام از مسئولاني که صداقت را سرلوحه ي کار خود قرار داده و با هدف خدمت به عرصه آمده اند حمايت مي کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آيت الله مومن  در ديدار استاندار قم بر ايجاد ظرفيت با هدف حمايت از توليد ملي و ايجاد اشتغال تاکيد کرد.

وی همچنين ساده زيستي مسئولان را سبب اعتماد مردم به نظام دانست و گفت: مردم، رهبري و نظام از مسئولاني که صداقت را سرلوحه ي کار خود قرار داده و با هدف خدمت به عرصه آمده اند حمايت مي کنند.

نماينده مردم قم در مجلس خبرگان رهبري از مسئولان استان خواست راهکارهاي حمايت هر چه بیشتر از کشاورزي استان را بررسي و عملياتي کنند.

مهدی صادقی استاندار  قم نیز در این دیدار با بیان اینکه این طرح ها در مجموع با 943میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسیده است گفت: برنامه ريزي هاي علمي وهدفمند در بخش کشاورزي سبب کاهش 150ميليون متر مکعبي مصرف آب در سه سال گذشته شده است.

وی افزود: تغيير الگوي کشت و مکانيزه کردن کشت با نظارت دولت در بخش کشاورزي سبب بهره وري بيشتر از زمين هاي کشاورزي در استان شده است.

صادقي همچنين  آغاز عملیات تکمیل شبکه فاضلاب پرديسان و ادامه طرح هاي بيابان زدايي را از طرح هاي استان در سال 97 اعلام کرد.

به گفته استاندار بيش از 7هزار هکتار از زمين هاي بياباني استان تا پايان سال96 در طرح بيابان زدايي قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha