پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مسئولان سپاه قم با پدر شهید مدافع حرم  لطفی نیاسر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسرگفت: خون شهدا و ناله فرزندان شهیدان، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و ضامن بقای آن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله لطفی نیاسر در دیدار مسئولان سپاه استان قم، طی سخنانی اظهار داشت: هر کس در مسیر راه امام و مقام معظم رهبری گام بر می‌دارد، ما به او ارادت داریم و به کوری چشم دشمنان، این انقلاب تا ظهور حضرت، ولی عصر(عج) خواهد ماند.

وی افزود: یاران واقعی انقلاب امروز پای اجرای دین ایستاده اند و مامور و مسئول اجرای رهنمود‌های رهبری عزیز هستند، اما با این حال متاسفانه عده‌ای هنوز بچگانه فکر می‌کنند و در حال و هوای انقلاب نیستند.

پدر شهید «مهدی لطفی نیاسر» ادامه داد: برکت خون شهید انقلاب را تضمین کرده و ناله فرزندان شهدا انقلاب را بیمه نموده است و امام بزرگوار در عالم برزخ به ما دعا می‌کند.

وی افزود: در طول ۱۴۰۰ سال گذشته هیچ روزی اسلام به قدرت و عظمت امروز نبوده و اگر بنشینیم و کوتاه بیاییم تا صهیونیست‌ها و اذناب آن‌ها اینجا بیایند، ما را در خانه ذلیل خواهند کرد، همانگونه که داعش زنان را به عنوان برده فروخت و خیلی باید مراقب انقلاب و دستاورد‌های خون شهدا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر با بیان این که اگر کسی نمی‌تواند خدمت کند، بهتر است برود و جا را برای دیگران باز کند، تاکید کرد: قدردان ولایت فقیه باشید، در رکاب امام زمان و ولایت فقیه جنگیدن دارد؛ همین حکومت اسلامی در مقابل امثال صدام و کشور‌هایی که بمب بر سر ما ریختند، ایستادگی کرد.

وی با بیان این که وضعیت امروز بسیار حساس‌تر از دوران جنگ تحمیلی است، افزود: امروز کسی که از خانه اش بیرون می‌رود و در صف مقاومت حضور پیدا می‌کند، نه برای خاک بلکه برای حفظ اسلام می‌رود و این خیلی ارزش دارد، لذا آن کسی که به این نظام لبیک گفته باید تا آخر پای آن بماند.

این پدر شهید ابراز داشت: علیرغم مشکلات امروز در بین جوانان، ریزش داریم، اما رویش‌های انقلاب خیلی بیشتر است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چه جنایت می‌کنند، بیشتر به زوال خود نزدیک می‌شوند و برای تداوم ایستادگی همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، زیرا رهنمود‌های ایشان دوای درد همه است و هر مسئولی که به فکر مردم نباشد، با دست خویش، خود را بیچاره می‌کند و کسانی هم که در حق شهدا ظلم می‌کنند، عاقبت بخیر نخواهند شد.

این روحانی انقلابی تاکید کرد: استکبار جهانی و برخی دشمنان داخلی بدانند این انقلاب ماندنی است و از بین نمی‌رود، چون مردم انقلابی و خانواده‌های شهدا پای آن ایستاده اند؛ دشمن خیال نکند ما از پا در آمده ایم بلکه تا آخر محکم ایستاده ایم و همه قشر‌ها از سپاه و حوزه و بازار و دانشگاه و دانشگاهیان و طلاب و مردم محکم بایستند و سست نشوند.

وی ادامه داد: خیلی‌ها وسط راه فریب خوردند و از قطار انقلاب پیاده شدند و عده زیادی هم به یاران سیدالشهدا(ع) تاسی کردند و در راه اسلام جان خویش را تقدیم نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر با تاکید بر اهمیت اقدام و درک به موقع از شرایط انقلاب کفت: خداوند می‌خواهد اسلام نه فقط با دعا بلکه با دستان ما حفظ شود و در آن صورت است که دست خدا همراه جماعت می‌شود.

وی یادآور شد: از زمانی که حزب الله در لبنان تشکیل و باب شهادت در آن کشور باز شد، لبنان به عزت و سربلندی رسید و عزیز شد و نجات یافت و امروز دشمن در حال بی ثباتی است و هیاهویی که راه انداخته از ترس و واهمه است.

پدر شهید لطفی نیاسر با تاکید بر اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تا وقتی که جمهوری اسلامی زنده است، خط مقاومت پابرجا خواهد ماند و حتی مرجعیت شیعه در عراق نیز تاکید می‌کند که باید پرچم جمهوری اسلامی در ایران برافراشته بماند.

وی با اشاره به شهادت فرزند خود در سوریه خاطرنشان کرد: همزمان با تولد «مهدی»، دایی وی در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید و مهدی با شیری ممزوج به عطر شهادت دایی خویش رشد یافت و به کمال رسید.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر خاطرنشان ساخت: بارها به دیدار با رهبر معظم انقلاب توفیق داشته ام و بی صبرانه دلتنگ دیدار مجدد با ایشان هستم.

در این دیدار، سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان قم حضور داشتند و فوز عظیم شهادت «مهدی لطفی نیاسر» در حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی در سوریه را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفتند.

شهید «مهدی لطفی نیاسر» از پاسداران هوافضای سپاه بود که دو روز قبل به همراه سه تن دیگر در سن ۳۶ سالگی در سوریه به شهادت رسید، خانواده شهید لطفی نیاسر از منسوبین روحانی شهید حجت الاسلام موسوی دامغانی و آیت الله مومن می‌باشند.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید لطفی نیاسر همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) در قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha