سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ضریح خیمه گاه امام حسین

حوزه/ حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، صبح امروز از کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) در بوشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، صبح امروز از کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع)، در بوشهر بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر در حاشیه این بازدید در نشست با عبدالرضا مطاف، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در ساخت سه ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس(ع)، امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) توسط این ستاد، گفت: این سه پروژه مهم نشان از توانایی این استان در انجام پروژه های ملی و مذهبی دارد.

وی با اشاره به اربعین سال گذشته افزود: مردم عاشورایی شهر چغادک از خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در کشور عراق بسیار راضی بودند و حتی یکی از موکب های استان در شهر کربلای معلی توسط جوانان این شهر برپا و به زائران خدمت رسانی می کرد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر خواستار نظارت و خدمت رسانی بیشتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بر موکب ها در مناسبت های مختلف شد و گفت: قطعاً موکب هایی که در ایام ماه محرم و صفر برپا می شود با یک برنامه ریزی مدون و نظارت و مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قوی تر و منسجم تر خواهد بود.

حجت الاسلام خدری به اتحاد بین هیئت های مذهبی در شهر چغادک اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته از طرف دفتر امام جمعه به هر کدام از موکب های این شهر در ایام ماه محرم و صفر پرچم اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اهدا شد که تاثیر بسیاری در اتحاد و همدلی این موکب ها با یکدیگر داشت.

 عبدالرضا مطاف، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر نیز توضیحاتی را پیرامون روند ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha