پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، هم‌افزایی مسئولان را در پیشبرد اهداف سازمانی مهم دانست و از آنان خواست تا با تلاشی مضاعف تحقق شعار سال را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام واتلمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در دیدار مدیرکل سابق و جدید امور اقتصادی و دارایی استان قزوین که پیش از برنامه تودیع و معارفه برگزار شد، گفت: حیطه مسئولیتی که شما بر عهده دارید بسیار مهم و حساس است و ضروری است امانتداری در چنین فضاهایی به عنوان یک اصل مهم و اساسی با جدیت بیشتری مورد توجه باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: یکی از کارهای جدی شیطان این است که جاذبه‌های دنیایی را برای انسان زیبا جلوه دهد و با تکیه بر همین معنا، انسان را به انحراف بکشاند و مسئولان می‌باید در چنین فضاهایی بیشتر مراقب نیرنگ‌های شیطان باشند و مسائل دنیایی را برای خود زینت قرار ندهند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فضای کاری شما به خاطر این که با مسائل پولی و مالی سرو کار دارد، نسبت به فضاهای کاری دیگر بیشتر در معرض خطرهای جدی قرار دارد و برای جلوگیری از آسیب‌های آن نیز نیازمند هوشیاری بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان هم‌افزایی مسئولان را در پیشبرد اهداف سازمانی مهم دانست و از آنان خواست تا با تلاشی مضاعف تحقق شعار سال را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha