شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سمینار بین المللی«شاخص های تمدن نوین اسلامی»

حوزه/ سمینار بین المللی«شاخص های تمدن نوین اسلامی» با حضور شخصیت های برجسته علمی از دانشگاه های اندونزی، یکشنبه ۲۶ فروردین، در دانشگاه مذاهب اسلامی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، سمینار بین المللی «شاخص های تمدن نوین اسلامی» با حضور شخصیت های برجسته علمی از دانشگاه های اندونزی و ایران، روز یکشنبه 26 فروردین از ساعت 10 الی 13، در دانشگاه مذاهب اسلامی، واقع در تهران، خیابان فلسطین جنوبی. خیابان شهید روانمهر، پلاک 3 برگزار می شود.

در این سمینار علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و دو نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه، «پروفسور رملی» رئیس دانشکده حقوق و شریعت دانشگاه رادن فتح اندونزی، «پروفسور رسان روسلی» رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه اسلامی پلمبنگ اندونزی و «دکتر نور هدی» رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه سوماترای جنوبی، مقالات خود را ارائه خواهند کرد.

همچینین با برنامه ریزی های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه مذاهب اسلامی، سمینار بین المللی «تعاملات علمی و فرهنگی در روابط ایران و اندونزی» 28 فروردین ماه در دانشگاه لرستان و سمینار بین المللی« آینده جهان در بستر تمدن نوین اسلامی با تاکید بر ظرفیت های ایران و اندونزی» نیز 29 فروردین ماه 97 در دانشگاه کردستان برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، هیئت 10 نفره ای از استادان و روسای دانشگاه های اندونزی که به منظور عملیاتی نمودن تفاهم نامه های همکاری میان دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه جامع اسلامی رادن فتح اندونزی به ایران سفر کرده اند، به مدت یک هفته مهمان دانشگاه مذاهب اسلامی بوده و ضمن شرکت و سخنرانی در سمینارهای علمی، از مراکز علمی و فرهنگی در استان های تهران ، قم، لرستان و کردستان بازدید خواهند کرد.

 انتهای پیام  ۳۱۳/۳

                                       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha