پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 445684
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
مفاتیح الحیاة

حوزه/ کتاب «مفاتیح الحیاه» اثر حضرت آیت‌الله جوادی آملی، به همت مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در راولپندی به زبان اردو، ترجمه و منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» کتاب «مفاتیح الحیاه» اثر حضرت آیت‌الله جوادی آملی به همت مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در راولپندی به زبان اردو، ترجمه و منتشر شد.

رسول اسماعیل‌زاده‌دوزال، رئیس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اعلام انتشار ترجمه اردو این کتاب گفت: این اثر در نوع خود اقدامی مفید و شایسته بوده و امیدواریم با ترجمه و نشر کتاب‌هایی بیشتر از این دست توانسته باشیم آثاری دیگر از فعالیت‌های علمی علما و متفکران مطرح ایرانی را به جامعه اردو زبان بشناسانیم.

وی ادامه داد: اثر آیت‌الله جوادی آملی که به جلد دوم و مکمل مفاتیح‌الجنان شهره شده ‌است، بیشتر بر روایاتی تأکید دارد که به رفتارهای فرهنگی ـ اجتماعی و حوزه اخلاق و حقوق اجتماعی مربوط می‌شود.

اسماعیل‌زاده‌دوزال با بیان اینکه این کتاب در بهار سال ۱۳۹۱ از سوی نشر اسراء منتشر شده است، گفت: مرکز ساماندهی ترجمه و نشر تلاش دارد در کنار آثار علمی و تحقیقی، آثار تبلیغی را از میان نوشتههای برجستهای انتخاب کند که مستند باشند.

وی افزود: این مرکز چارچوبها و شاخصهایی را در نحوه تهیه محتوا و ترجمه کتاب‌ها در نظر می‌گیرد و برای انجام به سایر مراکز نشر بین‌المللی نیز ابلاغ خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha