چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی اکبر ولایتی

حوزه/ علی اکبر ولایتی روز سه شنبه در همایش بین المللی دو روزه "القدس وجهتنا" (قدس مسیر ماست) اظهار داشت: مسلمانان در شرایط کنونی از هر زمان دیگر نیاز به وحدت دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» علی اکبر ولایتی روز سه شنبه در همایش بین المللی دو روزه "القدس وجهتنا" (قدس مسیر ماست)، اظهار داشت: مسلمانان در شرایط کنونی از هر زمان دیگر نیاز به وحدت دارند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد و اتحاد به معنای کنار گذاشتن اعتقادات یکدیگر نیست.

ولایتی تصریح کرد: اختلاف امری طبیعی در بین مسلمانان است، اما وحدت و اخوت، برای مقابه با دشمنان نیاز است.

وی بیان کرد: توجه به قدس یعنی مبارزه با ظلم و ستم است و توجه به آن عدالت را بر حق مردم فلسطین به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم سوریه با بحران جنگ مواجه هستند، گفت: ملت سوریه با وجود مشکلات جنگ، قدس و مظلومیت آن را فراموش نکرده است و آن را هدف اصلی خود می دانند.

ولایتی ادامه داد: بیش از 80 کشور جهان با همکاری استکبار و اسرائیل غاصب علیه ملت و دولت سوریه مبارزه می کنند و در این جنایت تعداد زیادی از کودکان و زنان سوری را کشته و بیش از 40 درصد مردم را آواره کرده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل افزود: گروه منحرف وهابیت محور تمامی حرکت های تروریستی علیه مردم منطقه هستند و نظام فاسد و جاهل نیز تامین کننده مالی و تجهیزاتی آنها است.

ولایتی تصریح کرد: سلاح عقیده ای آنها تفرقه و نفاق است و در ابتدا با شعار تفرقه بین شیعه و سنی جنگ را ار آغاز کردند.

وی بیان کرد: حافظ اسد رئیس فقید سوریه، این کشور را به عنوان یک قلعه محکمی ساخت و جانشین آن(بشار اسد) این خط را ادامه داد.

وی گفت: بنیانگذار تشکیل خط محور مقاومت و آزادی قدس شریف در جهان اسلام امام خمینی (ره) بود که رهبر معظم انقلاب این راه همچنان ادامه می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha