سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دوره آموزش مداحی در حرم رضوی

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از افتتاحیه دوره آموزش تخصصی مداحی و مجمع الذاکرین رضوان در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: تاکنون بیش از۷۰۰ نفر از متقاضیان این دوره آموزشی که موفق به ثبت نام در سایت شدهبودند، در آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و تعیین سطح شرکتکردند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: با توجه به استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان، سعی کردیم تا از تمامی متقاضیان، مصاحبه بگیریم و تعیین سطح کنیم، لذا این فرآیند از زمان برگزاری آزمون کتبی در 25 بهمن ماه۹۶ تا دهم فروردین ماه۹۷ ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این طرح ۱۳۰۰ نفر بودند، عنوان کرد: طبق برنامه‏‌ریزی صورت گرفته 80 نفر از جوانان و نوجوانان نخبه مداحی از میان این افراد انتخاب شده و سایر کسانی که تعیین سطح شده‌‏اند در مجمع الذاکرین زیر نظر احمد واعظی، محمود اکبرزاده، سیدرضا موید و سایر اساتید استانی و ملی در حرم مطهر شرکت خواهند کرد.

حسینی اظهار کرد: افتتاحیه دوره آموزش تخصصی مداحی و مجمع الذاکران رضوان در آستانه مبعث رسول الله(ص) جمعه 24 فروردین، ساعت 16 در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار می‌‏شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در این مراسم حجت الاسلام میرزامحمدی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی افزود: این برنامه با حضو حاج محمود اکبرزاده، منصور ارضی، احمد واعظی و دیگر ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌‏شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدجواد قدیری قاسم پور IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    0 0
    سلام میخواهم در کلاس مداحی شرکت کنم ۱۳سالم هست و قبلا مدح سرایی کرده ام