جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار جمیری

حوزه / فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، با تاکید بر این که موفقیت امروز سپاه نتیجه پیوند عمیق با مردم و پیروی ازولایت فقیه است، گفت: دشمن، این موضوع را هدف قرار داده و همیشه و در همه‌جا می‌خواهد خدشه‌ای بر آن وارد کند که البته به لطف پروردگار و تدابیر مقام معظم رهبری در این زمینه ناکام مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار فتح‌الله جمیری، شب گذشته در نشست صمیمی در ناحیه مقاومت بسیج اردکان، با اشاره به لزوم بهره‌مندی از فرصت باقیمانده ماه رجب، بر خودسازی و مواظبت در ماه‌های رجب و شعبان تأکید کرد و افزود: ما هرچه در این ماه‌ها ظرفیت خود را آماده‌تر از قبل نماییم خداوند در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر به همان اندازه به عمر، زندگی، کار، رزق و روزی ما برکت می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز سپاه به‌عنوان دژ محکم و تسخیرناپذیر در برابر توطئه‌های دشمن قرار دارد و توانسته است در برابر همه تهدیدات ایستادگی کند و تلاش‌های دشمن را برای کم‌رنگ کردن نقش این نهاد مقدس در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ناکام گذارد.

فرمانده سپاه الغدیر، موفقیت امروز سپاه و بسیج را نتیجه پیوند عمیق و ارتباط با مردم و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دانست و گفت: دشمن، این موضوع را هدف قرار داده و همیشه و در همه‌جا می‌خواهد خدشه‌ای بر آن وارد کند که البته به لطف پروردگار و تدابیر مقام معظم رهبری در این زمینه ناکام مانده است.

سردار جمیری با بیان اینکه معنویت در مجموعه سپاه و بسیج به خوبی مشاهده می شود گفت: این روحیه معنوی در دوران دفاع مقدس به‌خوبی مشخص بود، چراکه با عده‌ای قلیل کارهای بزرگی انجام و موفقیت‌های بسیاری به دست ‌آمد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha