سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اردوی طلاب

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌ علمیه استان ایلام از برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس با شرکت طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام، بعد از ۸ سال خبر داد.

حجت‌الاسلام یونس گلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با بیان این که بعد از 8 سال، امکان برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس برای طلاب مجرد مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (عج) فراهم شده است، اظهار کرد: قریب به 90 طلبه، اواخر فروردین ماه در این اردو شرکت خواهند کرد.

وی، دیدار با علمای مشهد مقدس را از برنامه های اردوی طلاب اعلام کرد و افزود: طلاب جوان ایلامی در این اردوی 6 روزه از برنامه‌های معنوی حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  و جلسات اخلاقی و معرفتی نیز بهره‌مند خواهند شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه استان ایلام با اشاره به وقفه ایجاد شده در برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی مشهد مقدس، خاطرنشان کرد: با توجه به این که موقوفات و منابع پایدار مالی در حوزه علمیه ایلام وجود ندارد، لذا نیازمند حمایت ویژه مسئولین ارشد حوزه برای برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی هستیم.

حجت الاسلام گلی در پایان گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی و سیاحتی نقش بسیار مهمی در تقویت روحیه و بالا بردن نشاط و شادابی طلاب و خانواده های آنان دارد، لذا باید بودجه اردوی استان های محروم و دارای بُعد مسافت طولانی با مشهد مقدس، ویژه در نظر گرفته شود چون هزینه های ایاب و ذهاب و اردو بسیار سنگین و غیر قابل مقایسه با بودجه های تعریف شده می باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha