شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روانبخش

حوزه/ عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره)، مدیریت دقیق مسئولان بر بازار و واردات را در حذف قاچاق کالا و رفع آثار بیکاری در جامعه مؤثّر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام قاسم روان بخش، در نشست سیاسی و بصیرتی طلاب مرکز آموزش عالی حوزوی الزهرا(س)میبد با اشاره به شعار «حمایت از کالای ایرانی » اظهار کرد: شعار سال  از طرف مقام معظم رهبری با هدف جهت دادن به سیاست های اجرایی و عملکرد مسئولین کشوری و توجه دادن افکار عمومی به مسائل و نیازهای مهم کشور انتخاب شده است.


وی افزود: اقشار مردم با تعصب و غیرت از محصول نهایی فکر و خلاقیت ایرانی  استقبال کنند و بپذیرند که  حمایت از تولید داخلی برای آینده کشور غیر قابل انکار و باعث رشد کشور می شود.


عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: برای رفع آثار بیکاری از جامعه نیازمند مدیریت واردات و جلوگیری از ورودی جنس قاچاق از سوی مردم و مسئولان هستیم.


حجت الاسلام روانبخش ادامه داد: معضلات اقتصادی آثار مخربی روی فرهنگ خانواده و استحکام خانواده ها برجای می گذارد و کنترل بخش خصوصی و نظارت دقیق بر بازارها باید از سوی مردم هم انجام شود. 


این فعال سیاسی اضافه کرد: مردم با نقش آفرینی در تولید و استفاده از زنجیره تلاش جوانان ایرانی، در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای داخلی حمایت می کنند.


حجت الاسلام روان بخش، تأکید علمایی همچون مرحوم آیت الله حائری یزدی در استفاده از اجناس ایرانی از جمله ظروف ساخت ایران را ستود و گفت: وقتی یک مسلمان و عالم دینی در تولید یک کالا نقش داشته باشد اثر معنوی خاصی در بین مردم دارد .


 وی بیان کرد: سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید سر لوحه عملکرد  مردم و مسئولان قرار گیرد زیرا سالهاست راهبرد دشمن از جنگ نظامی به جنگ فرهنگی و اقتصادی تغییر یافته است.


این فعال سیاسی تأکید کرد: ما باید برای جنگ اقتصادی آماده باشیم و با تلاش مضاعف به افزایش تولید و کنترل واردات بپردازیم.


انتهای پیام / 313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha