جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ یوسف ناصری

حوزه/ شیخ یوسف ناصری در گفت‌وگو با شبکه "آفاق" به اظهارات موهن محمدبن‌سلمان پاسخ داد و خاطرنشان ساخت که اگر عربستان جنگی علیه ایران به‌راه بیندازد، نابودی خودش را سرعت بخشیده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ یوسف ناصری معاون دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به اظهارات موهن ولیعهد سعودی درباره امام زمان(عج) و جمهوری اسلامی ایران، «بن‌سلمان» را فردی جاهل به الفبای دین و نوکر مستکبران توصیف کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین يوسف الناصری در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای "آفاق" ضمن اشاره به اینکه تمام مذاهب اسلامی به امام مهدی(عج) معتقدند، اظهار داشت: رژیم شرور سعودی تفرقه‌جو است؛ وگرنه حتی "القاعده" نیز به مهدویت اعتقاد داشت و «بن‌لادن» را مهدی موعود می‌دانست! اغلب مقامات ارشد آمریکایی هم پیرو کلیسای انجلیکانی هستند و به موضوع منجی اعتقاد دارند.

وی در ادامه افزود: امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند. آل‌سعود از موشک‌های پابرهنگان یمنی به وحشت افتاده و با رسیدن محور مقاومت به عربستان و زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج)، ارکان حکومتشان در معرض فروپاشی قرار گرفته است.

معاون دبیرکل نُجَباء با تأکید بر اصالت یهودی و پیوندهای صهیونیستی آل‌سعود، اظهارات اخیر بن‌سلمان را حرکتی با نیت سرپوش نهادن بر شکست‌های اخیر اسرائیل و اتباع آن در برابر محور مقاومت دانست و گفت: ریاض برای جبران ناکامی‌ها می‌کوشد به‌سرعت روابطش را با تل‌اویو علنی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha