شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان قزوین از جمع آوری و انتشار خاطرات اقشار مختلف مردم استان از مرحوم آیت الله باریک بین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، علی هوشمند در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله باریک بین با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی، گفت: عرصه فرهنگ و هنر جزو مهمترین و تاثیرگذارترین حوزه‌ها در کشور است و همچون جبهه ای است که به فرمانده و قرارگاه نیاز دارد.

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را بیشتر معطوف به مردم کردند، زیرا امید معظم له به جوانان و نخبگان است، ما اگر هرکدام به وظیفه خود عمل کرده و نشاط و امید اجتماعی را تزریق کنیم، شرایط کشور بهبود می‌یابد.

رئیس حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: کشور ما در سخت ترین شرایط جنگ را پشت سر گذاشت، بنابراین با کار قرارگاهی و همدلی و همفکری می‌توانیم پیشرفت کنیم و هنر انقلاب همان هنری است که به سمت تعالی روح حرکت و در خدمت ارزش های انسانی قرار دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک بین، گفت: زندگی این عالم مجاهد و پارسا امروز باید برای نسل نوجوان و جوان و همه اقشار مختلف مردم به خوبی بازگو تبین شود.

هوشمند در پایان گفت: حوزه هنری استان قزوین در حال آماده سازی و جمع آوری خاطرات همه اقشار مختلف مردم در رابطه با ابعاد شخصیتی و زندگی آیت الله باریک بین است و  امیدواریم این اثر ارزشمند با همکاری بیت ایشان منتشر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha