شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
داریوش طاهری فرماندار گرمسار - سمنان

حوزه/ فرماندار شهرستان گرمسار گفت: مربیان قرآنی برای جذب قرآن آموزان برنامه‌های جدید با روش‌های نوین و استفاده از ظرفیت تحول در فناوری اطلاعات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرمسار، داریوش طاهری پیش از ظهر امروز در نشست فعالین قرآنی شهرستان گرمسار، در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، با بیان این که نباید از قرآن فاصله گرفت، اظهار داشت: بهتر است مربیان قرآنی برای جذب قرآن آموزان برنامه‌های جدید با روش‌های نوین و استفاده از ظرفیت تحول در فناوری اطلاعات استفاده کنند.

فرماندار شهرستان گرمسار با بیان اینکه دین و آموزه‌های قرآنی دنیا را تحت تأثیر قرار داده، تصریح کرد: انجام کارهای پژوهشی و تحقیقی و به کار بستن آموزه‌های قرآن در متن زندگی، میزان تأثیر کلام وحی و مبانی دینی را بر روی اقشار مختلف جامعه افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ضرورت ترویج فرهنگ قرآن و قرآن‌خوانی در جامعه کنونی و وفق ما با اوصاف قرآن در جامعه یکی از واجبات است، افزود: یکی از دلایل آن مربیان قرآن دست‌اندرکاران قرآنی هستند؛ زیرا این افراد باید ایجاد انگیزه و گذاشتن مشوق‌های مختلف جوانان و نوجوانان را به سمت قرآن جذب کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: تقویت فعالیت‌های آموزشی مؤسسات قرآنی، رفع مشکلات و اعتبار و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بایستی موردبررسی قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در رفع موانع احتمالی کمکی انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha