جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس دارالعلوم جامعه نعیمیه پاکستان

حوزه/ دکتر راغب حسین نعیمی گفت: علما و سخنران از منبر آموزهای سیره پیامبر اسلام (ص) را به مردم بگویند چون رمز موفقیت انسان در دنیا و آخرت پیروی از سیره پیامبر (ص) است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر راغب حسین نعیمی رئیس دارالعلوم جامعه نعیمیه و عضوی شورای ایدئولوژی پاکستان در سخنرانی یک برنامه، گفت: علما و سخنران از منبر آموزهای سیره پیامبر اسلام(ص) را به مردم بگویند، چون رمز موفقیت انسان در دنیا و آخرت پیروی از سیره پیامبر(ص) است.

او گفت: زندگی طلبه دینی باید وقف علم و تحقیق باشند و طرز زندگی علما باید الگویی برای عموم مردم باشد، علما باید ترویج و تبلیغ دین اسلام و خدمت به مردم را هدف زندگی خود قرار دهند.

دکتر راغب حسین نعیمی در مورد اهمیت  آموزش در دین اسلام گفت: در دین اسلام اولین وحی با کلمه(اقرا) نازل شد یعنی بخوان و از این رو انسانهایی که به آموزش اهمیت دادند امروز دارند پیشرفت می کنند، ما با ترویج  آموزش در جامعه می توانیم تروریسم را شکست دهیم.

وی در پایان گفت: ما مسلمانان باید همواره به فکر آخرت باشیم، آنهایی که حقوق ادیگران را رعایت نمی کنند باید در روز قیامت جواب پس بدهند، برای پیروزی در دنیا و آخرت باید به آموزه های اسلامی عمل کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha