پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش قرآنی

حوزه/ حجت الاسلام اصفهانی با بیان این که نگاه استکبار ستیزی ملت ایران هیچ گاه دستخوش تغییر نبوده است، گفت: گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران امروز از مرزهای جغرافیایی نیز فراتر رفته و به گفتمان غالب بسیاری از ملت ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عبدالله اصفهانی، در همایش بین المللی قرآن کریم و استکبار ستیزی ویژه استان مازندران، در دانشکده علوم قرآنی آمل با بیان این که یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی در کشور برگزار می شود، افزود: این همایش در مازندران با محوریت قرآن کریم و استکبار ستیزی برگزار شده است.

وی، استکبار ستیزی در قرآن کریم، استکبار ستیزی در سیره معصومین و استکبار  ستیزی در گفتمان انقلاب اسلامی را از جمله محورهای یازدهمین همایش بین المللی قرآن کریم و استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: محورهای استانی این همایش اصلی مبانی نظری استکبارشناسی و استکبارستیزی، استکبارشناسی و استکبارستیزی در گفتمان‌دین، استکبارشناسی و استکتبارستیزی در گفتمان علوم انسانی، استکبارشناسی و استکبارستیزی در گفتمان انقلاب اسلامی راهبردها تعریف شده است.

حجت الاسلام اصفهانی ادامه داد: هر محور همایش نیز در پنج موضوع مختلف پیگیری می‌شود که مهم‌ترین آنها استکبارستیزی و استکبار‌شناسی از دیدگاه دانش مدیریت و اقتصاد، حقوق و علوم سیاسی، روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانش، تاریخ جامعه‌شناسی و ادبیات، استکبار ستیزی در سیر علمی و عملی می‌توان اشاره کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم قرآنی آمل اضافه کرد: این همایش از رتبه علمی بین‌المللی برخوردار است و همه مراحل شرکت در همایش اعم از ثبت‌نام، ارزیابی و چاپ مقاله به صورت رایگان بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران در چهار دهه اخیر، افزود: انقلاب عظیم اسلامی ایران با شعار استکبار ستیزی و ظلم ستیزی به پیروزی رسید و امروز نیز این گفتمان با قوت و قدرت ادامه دارد.

حجت الاسلام اصفهانی با بیان این که نگاه استکبار ستیزی ملت ایران هیچ گاه دستخوش تغییر نبوده، خاطرنشان کرد: گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران امروز از مرزهای جغرافیایی نیز فراتر رفته و به گفتمان غالب بسیاری از ملت ها تبدیل شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha