جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 445828
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
تهدید پلیس مسلمان در سان فرانسیسکو  که نسبت به نژادپرستی شکایت کرد

حوزه/ یک پلیس مسلمان در شهر سان فرانسیسکو که نسبت به برخوردهای نژادپرستی و اسلام هراسی در محل کار شکایت رسمی کرده است، توسط همکارانش تهدید شد و نسبت به امنیت جانی خود نگران است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، یک پلیس مسلمان در شهر سان فرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا نسبت به شدت اسلام هراسی و نژادپرستی در محل کارش شکایت کرد.

یک افسر پلیس مسلمان در سان فرانسیسکو فرم شکایت رسمی خود را با جزئیاتی از «نژادپرستی و خصومت آشکار» پر کرد که تابستان گذشته در اداره پلیس از رفتار همکاران پلیس و فرماندهانش شاهد بوده است.

این افسر مسلمان افغانی تبار که خواسته نامش فاش نشود در این باره به خبرنگاران گفت: از زمانی که شکایت کرده ام همکارانم در اداره پلیس تهدیدم کرده ام و اکنون شرایط به گونه ای است که امنیت جانی ندارم.

بخشی از تجربیات وحشتناکی که وی شاهد بوده شامل یکی از همکاران اسلام هراسش می باشد که به او گفته است: اگر یکی از اعضای خانواده ات به اینجا آمد تا تیراندازی کند یا با اتومبیل کسی را زیر بگیرد مرا مطلع کن تا راحت تر بتوانم خلاصشان کنم!

به علاوه کشیدن تصویزر پرچم داعش روی کمد اداره و اهانت به بانوان مسلمان و محجبه از دیگر برخوردهای اسلام هراسانه با این پلیس مسلمان بوده اند.

 وی ابتدا در ژانویه سال گذشته سعی داشته در این باره افشاگری کند اما شکایتش به بخش امور داخلی در نوامبر 2017 نه تنه به جایی نرسیده بلکه به این خاطر آسیب است.

با وجود تمام مشکلات این پلیس مسلمان هنوز امیدوار است بتواند سیستم خراب و فاسد را ترمیم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha