پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مومنی

حوزه/ حجت الاسلام احمد مومنی در راستای ارزیابی و‌ نظارت بر اجرای طرح جامع تربیتی و برنامه‎های قرآنی، از مدارس جنوب استان کرمان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمان، حجت الاسلام احمد مومنی در رابطه با هدف از بازدید از مدارس جنوب کرمان گفت: این سفر در ادامه بازدید از مدارس استان بود و در راستای ارزیابی و‌ نظارت بر اجرای طرح جامع تربیتی و برنامههای قرآنی مدارس انجام شد که با انجام بازدید از مدارس جنوب استان، کار نظارت و ارزیابی مدارس کل استان به اتمام رسید.

وی افزود: در این سفر و در طی دو روز و نیم از مدارس علمیه علمیه امام صادق (ع) و سفیران هدایت امام باقر(ع) جیرفت، سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) رودبار،  ولی عصر(عج) کهنوج، سفیران هدایت امام هادی(ع) عنبر آباد و اهل بیت(ع) قلعه گنج بازدید شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان ادامه داد: در طی این سفر، در هرکدام از مدارس جلسات جداگانهای با مدیر و معاون تهذیب، اساتید و طلاب برگزار شد و به مباحثی چون طرح جامع تربیتی و روند اجرای این طرح در مدارس، توجیه اساتید، مدیران و معاونین در رابطه با این طرح، ارزیابی قرآنی طلاب، روند برگزاری برنامههای محفل انس، ترویج فرهنگ انس با قرآن و ارزیابی سطح قرآنی مدارس علمیه پرداخته شد.

حجت الاسلام مومنی به نتیجه ارزیابی اجرای طرح جامع در مدارس جنوب استان کرمان اشاره و تصرح کرد: در مجموع و با توجه به وجود موانع متعدد در برخی مدارس مانند عدم دسترسی به اساتید قرآنی و اساتید اخلاق مطرح و با توجه به محرومیت برخی از مدارس جنوب استان، درصد بالایی از مدارس روند مطلوبی در اجرای طرح جامع تربیتی داشتهاند و مدارسی که به دلایل مختلف موفق به اجرای بعضی از موارد نبودند، توجیه شده و راهکارهایی ارائه گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha