پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صادقی

حوزه/ حجت الاسلام صادقی گفت: مهمترین هدف انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی است که لازمه آن به فرموده مقام معظم رهبری این است که جامعه اسلامی نمونه و الگو را بسازیم و لازمه آن دولت اسلامی مطلوب است که بسیج در این راستا نقش کلیدی و مهمی را ایفا می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی صبح امروز در اولین جلسه شورای بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که در سال جدید تشکیل شد، اظهار داشت: بسیج ادارات نقش موثری در ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در ادارات دارد و همچنین بسیج ادارات در ارتقای سیستم های اداری کشور و افزایش بهره وری کارکنان نقش مهم و اساسی را ایفا می کند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف بسیج کارمندان ابراز کرد: مهمترین هدف انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی است که لازمه آن به فرموده مقام معظم رهبری، این است که جامعه اسلامی نمونه و الگو را بسازیم و لازمه آن دولت اسلامی مطلوب است که بسیج در این راستا نقش کلیدی و مهمی را ایفا می کند.

فرمانده پایگاه بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تحقق اداره اسلامی را از مشخصات دولت اسلامی اعلام و بیان کرد: اداره اسلامی از جمله شورای بسیج کارمندان به عنوان کارگزار و خدمتگزار مردم شناخته می‌شود که هم اکنون در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام صادقی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال برای این که بتوانیم برنامه های بهتری جهت ارتقاء فعالیت های بسیج در پایگاه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با هدف تقویت روحیه جهادی و همچنین ترویج فرهنگ بسیجی در این اداره را شاهد باشیم باید یک برنامه منسجم توسط شورای فرهنگی و ورزشی پایگاه بسیج برای سال جدید تهیه شود.

وی ادامه داد: همچنین در سال جدید باید زمینه برای جذب حداکثری کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه در پایگاه بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه برنامه ریزی و اقدامات لازم توسط شورای این پایگاه اجرا شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: همچنین باید در سال جدید به گونه ای برنامه ریزی شود که زمینه برای ارتقاء اعضای عادی پایگاه بسیج اداره کل اوقاف استان، به عضو فعال این پایگاه نیز مهیا شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha