پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 محسن علیزاده شورکی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد از پرداخت ۴۳ میلیارد تومان کمک های مردمی در سال ۹۵ در طرح های صدقات، زکات واجب و مستحب، اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محسن علیزاده شورکی در نشست معاونان ستادی و رؤسای اجرایی و مسئولان مشارکت‌های مردمی شهرستان‌های استان یزد به تشریح  رویکرد سال ۹۷ کمیته امداد پرداخت و افزود: کمک نیکوکاران یزدی به نیازمندان در سال ۹۶  با رشد 17 درصدی مواجه بود که برنامه عملیاتی حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در سال ۹۶ بیش از ۱۰۵ درصد تحقق پیدا کرد.
وی اعلام کرد: مردم نیکوکار استان یزد در سال گذشته با مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد ازجمله صدقات، زکات واجب و مستحب، اکرام ایتام و محسنین و طرح‌های مبتنی بر نیاز بیش از 43 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد بابیان این که میزان کمک‌های مردمی در بخش اکرام ایتام و محسنین ۳۳ درصد، زکات ۷درصد، صدقه ۳درصد و طرح‌های مبتنی بر نیاز ۲۶ درصد در سال ۹۶ افزایش داشته، تصریح کرد: شهرستان تفت با تحقق ۱۳۴ درصدی برنامه‌های عملیاتی سال گذشته در بخش مشارکت‌های مردمی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
علیزاده با اشاره به رویکردهای جدید مشارکت‌های مردمی در سال ۹۷ بیان کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی از طریق روش‌های نوین الکترونیکی و غیرحضوری ازجمله سامانه نیکوکاری 0968877 مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد در سال ۹۷ است.
سال ۹۵ نیز 37 میلیارد تومان از سوی مردم نوع‌دوست استان یزد در قالب طرح‌های مختلف مشارکتی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک شد.


انتهای پیام / 313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha