جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: تنها کسی می تواند سیاست ها را تبیین کند که در راس نظام باشد، بصیرت داشته، فرابینشی و اطلاعات داشته باشد و مقام معظم رهبری اکنون در این جایگاه نیاز کشور را تشخیص می دهند و این را در غالب شعار سال همه ساله برای ملت ایران ابلاغ می کنند که باید برای ما خط مشی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع)، گفت: در صورت موفقیت ایران اسلامی در عرصه اقتصادی می توانیم یک نمونه موفق در دنیا باشیم، با توجه به اسلامی بودن کشورمان الگو ساز بوده ایم و سایر ملل می تواند ادامه دهنده راه ما باشند.

وی افزود: قتصاد مقاومتی بارور کردن منابع داخلی و بهره بردن هر چه بیشتر از آنها است، باید به توان داخلی تکیه کنیم و با استفاده از فرصت های داخلی به مطلوب خود دست یابیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خوشبختانه صنایع کشورما در راستای رقابت با محصولات خارجی گام های بزرگی برداشته، اما کافی نیست و باید بر اساس ذائقه مصرف کننده نسبت به تولید با کیفیت و با قیمت مصرف مناسب و در نهایت سود آوری برای مملکت و افزایش اشتغال برای جوانان تلاش شود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت:  تنها کسی می تواند سیاست ها را تبیین کند که در راس نظام باشد، بصیرت داشته، فرابینشی و اطلاعات داشته باشد و مقام معظم رهبری اکنون در این جایگاه نیاز کشور را تشخیص می دهند و این را در غالب شعار سال  همه ساله ابلاغ می کنند که باید برای ما خط مشی باشد.

وی به موضوع امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اشاره وبیان داشت: جامعه امروز از آسیب های اجتماعی است و این همه آسیب نتیجه فراموشی دو وظیفه الهی ما یعنی امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: علما و روحانیون و مبلغین مذهبی باید بیش از پیش در این راستا تلاش کنند تا جامعه‌ای عاری از هرگونه آسیب اجتماعی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha