پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرضیه نقیب القراء

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) اشکذر بانوان طلبه را به پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده توصیه کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی در سال جدید بیش از سال های قبل مورد توجه بانوان طلبه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، مرضیه نقیب القراء، در نشست بصیرتی بانوان طلبه با یادآوری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از خرید کالای ایرانی اظهار کرد: در زمان خرید به نوع ایرانی بودن کالا توجه کنیم.


وی تصریح کرد:  باید از فروشندگان، جنس ایرانی بخواهیم و چنانچه تعداد زیادی از مردم متقاضی کالای ایرانی باشند بی شک باعث رونق تولید ملی م و عدم توجه به این موضوع باعث تعطیلی واحدهای تولیدی و رشد بیکاری می شود.


مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) اشکذر تأکید کرد: بانوان طلبه در صف اول حمایت از کالای ایرانی قرار گیرند و نکات مهم توصیه های رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال در آینده اقتصادی و اجتماعی ما نقش کلیدی دارد.


نقیب القراء ادامه داد: از سال 1391 تاکنون راهبردهای عملی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب از جمله اصلاح الگوی مصرف، جلو گیری از مصرف، کاهش وابستگی به صنعت نفت، مدیریت مصرف و استفاده از تولیدات داخلی تأکید شده است.


وی، تبلیغات کالای ایرانی و معرفی کالاهای با کیفیت به مردم را در تشویق و هدایت متقاضیان به سمت خرید کالای ایرانی مؤثر دانست.


انتهای پیام / 313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha