چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ناصر ابوشریف- نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران

حوزه/ ابوشریف در ادامه با انتقاد از اظهارات نسنجیده ولیعهد عربستان، گفت: جای بسی تاسف است که ولیعهد عربستان ادعا کند رژیم صهیونیستی صاحب حق است و می تواند حکومت تشکیل دهد!!. ملت عربستان بر خلاف ولیعهد سعودی، حامی ملت مظلوم فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، ناصر ابو‌شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، پیش از ظهر امروز در همایش علمای شیعه و سنی در بیرجند، اظهار داشت: براساس آیات قرآن، شیعه و سنی هیچ فرقی با یکدیگر نداشته، بلکه بر اساس قرآن، همه ما مسلمان هستیم.

وی با بیان این که خط مشی در زندگی افراد یک از اصول مهمی است که در زندگی اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: این که فرد در جامعه چطور باشد و چگونه زندگی کند، خیلی دارای اهمیت است.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تبیین کرد: چگونه برخی افراد را شیعه یا سنی بخوانیم آن هم در حالی که از وهابیت و استکبار به صورت تمام قد دفاع می کنند و یا خادم شیاطین هستند.

ناصر ابوالشریف اضافه کرد: آنچه مذهب انسان را تعیین می کند، خط مشی انسان ها است که نباید از اهمیت آن غفلت شود.

وی با بیان این که همه ما چه شیعه و چه سنی از پیامبر(ص) و اولیای الهی تبعیت می کنیم، مطرح کرد: آنچه مسلم است آن است که نبردی که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم، نبرد شیعه و سنی نیست، بلکه یک نبرد کاملا سیاسی است.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: جای بسی تأسف است که در جوامعی که انواع مذاهب در آن وجود دارد، این جنگ ها مذهبی تلقی می شوند، ولی بایستی بر اساس آیه شریفه "واعتصموا بحبل الله جمیعا..."؛همه ما چه شیعه و چه سنی با یکدیگر اتحاد داشته باشیم و با یکدیگر رئوف و مهربان باشیم.

ابوشریف به جنایت های داعش‌ در جامعه نیز اشاره ای داشت و گفت: نباید گول ظاهر افراد را بخوریم، چرا که داعشی ها همه آنان دارای ریش و محاسن بوده و حتی نماز می خوانند و ما هرگز گول ظاهرشان را نمی خوریم.

خط داعش، خط اسرائیل است

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد: خط داعش، خط اسرائیل بوده و خط وحدت نیست‌.

وی با اشاره به این که همه ما باید مسجدالاقصی، قدس و فلسطین را پاس بداریم، اظهار داشت: باید با دشمنان اسلام و مسلمین که همان یهودیان هستند با تمام وجود بجنگیم.

 ابوشریف ضمن اشاره به ضرورت جنگ با صهیونیست ها، اذعان داشت: امروزه کسانی می توانند ادعای حرکت در خط اسلام را داشته باشند که خواه شیعه باشند یا سنی که با استکبار و یهود بجنگند.

مسئله فلسطین، یک مسئله کاملا دینی است نه سیاسی

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ضمن اشاره به دیدار سال قبل اعضای این جنبش با مقام معظم رهبری، مطرح کرد: معظم له در آن دیدار فرمودند «مسئله فلسطین، یک مسئله کاملا دینی است نه سیاسی» که این خط واقعی اسلام است.

ابوشریف در ادامه با انتقاد از اظهارات نسنجیده ولیعهد عربستان، گفت: جای بسی تاسف است که ولیعهد عربستان که ادعا کند رژیم صهیونیستی صاحب حق است و می تواند حکومت تشکیل دهد. ملت عربستان بر خلاف ولیعهد سعودی، حامی ملت مظلوم فلسطین هستند.

 وی تاکید کرد: در جهان عرب ‌و اسلام این حکومت ها هستند که با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند و ملت ها در این خصوص، چندان اختیار ندارند به عنوان مثال ملت عربستان بر خلاف ولیعهد آن، حامی ملت مظلوم فلسطین هستند.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، ‌در پایان تصریح کرد: خط سیاسی ما خط قرآن کریم است و به آن افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha