جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دستگاه های دولتی طرحی نو برای اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد امروز در ستاد 14 و15 خرداد و مناسبت های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) به اهمیت پرداختن به شعار سال اشاره و خاطر نشان کرد: در ابتدای انقلاب هیچ چیز از خودمان در کشور نداشتیم، ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار خوبی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی ،سیاسی و غیره در کشور به دست آوردیم که یکی از آن‌ها نیز تولیدات داخلی با توجه به تحریم ها و سختی ها بسیار علیه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام مسئول به اهمیت برگزاری هر چه بهتر مناسبت های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: واقعه صحرای طبس در 5اردیبشهت ماه سال 1359 یکی از مناسبت هایی که برای کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: بروز این حادثه در زمانی که کشور ما در حالت های حساس و مشکلات مختلفی روبه رو بود، عنایت الهی و امداد غیبی بود و نمی توان رخداد این روز را یک واقعه عادی بر زبان جاری کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه و این تاریخ باید حفظ و برای نسل جوان به درستی و شیوایی بیان شود گفت: این انقلاب یک انقلاب معنوی و الهی است که باید به خوبی برای نسلی که اتفاقات آن سال ها را مشاهده و درک نکرده اند بیان شود تا آن‌ها نیز دستاوردها و داشته های انقلاب را به درستی درک کنند.

حجت‌الاسلام فخرالدینی با اشاره به اینکه از ادارات و دستگاه ها انتظار داریم که نسبت به چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی توجه ویژه داشته باشند، گفت: انتظار ما از دستگاه‌های اجرای استان ارائه طرحی نو برای برگزاری برنامه های هرچه بهتر و پویاتر در استان یزد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این که نیازمند فعالیت های گسترده روحانیون و دانشگاهیان در سطح جامعه و دانشگاه ها برای بازگو کردن تاریخ و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم، اضافه کرد: باید برای ظهور هنر انقلاب اسلامی به خارج از کشور، برنامه های مختلف و هدفمند برگزار شود.

حجت‌الاسلام فخرالدینی در پایان تصریح کرد: بدون شک باید از کالای داخلی حمایت شود تا دشمنان نظام و انقلاب بدانند که مردم غیور جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در مقابل خواسته های آن سرخم نخواهند کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha