جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
به وقت شام

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت صالحین سپاه ناحیه سمنان گفت: رکورد استقبال مردم از اکران «به‌وقت شام» در سطح استان سمنان شکسته شد.

حجت‌الاسلام ابوذر عامری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با بیان اینکه رکورد استقبال مردم از اکران فیلم‌های سینمایی در استان سمنان شکسته شد، اظهار داشت: در فیلم «به‌وقت شام»، کارگردان ارزشی و انقلابی کشورمان ابراهیم حاتمی‌کیا بار دیگر با استفاده از خلاقیت خود در فیلم‌سازی، تصاویری را پیش روی مخاطب به نمایش گذاشت.

مسئول تعلیم و تربیت صالحین سپاه ناحیه سمنان تصریح کرد: استقبال باشکوه بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و ارکان نظام صالحین از فیلم سینمایی به‌وقت شام آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا باعث شد تا رکورد قریب به 6 هزار نفر استقبال از یک فیلم ثبت شود که یک رکورد در استان سمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اکران این فیلم در سینماهای هلال و یادمان سمنان همچنان تداوم دارد و همچنان هر شب با استقبال بی‌نظیر مردم سمنان مواجه می‌شود، افزود: رمز موفقیت فروش و استقبال پرشور مردم از فیلم «به‌وقت شام» بی‌نظیر بودن سوژه این فیلم است که به رشادت‌های رزمندگان و دلاوری‌های شهدای مدافعان حرم می‌پردازد.

حجت‌الاسلام عامری خاطرنشان کرد: نقش و تأثیرگذاری به‌وقت شام در روشنگری جنایات و هجوم و دشمنی‌های داعش مهم و محوری تلقی می‌شود و در روشنگری افکار و اذهان عمومی تأثیر شگرفی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha