جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی در جمع ورزشکاران

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: جوانمردی و فتوت ورزشکاران در عرصه‌های جهانی معرف فرهنگ غنی ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران دستیابی به قهرمانی‌های ورزشی را نیازمند تلاش، اعتمادبه‌نفس، اراده قوی و زمان‌شناسی برای استفاده به‌موقع از ظرفیت‌ها و استعدادها دانست و اظهار داشت: قدرت و توان انسان محدود است، با مدد جستن و توکل به ذات اقدس پروردگار این توان محدود را به قدرت لایزال الهی پیوند بزنید.

تولیت آستان قدس رضوی حضور در میادین ورزشی بین‌المللی و رقابت‌های جهانی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: اما مهم‌تر از شرکت در این رقابت‌ها،  حضور توانمندانه و مقتدرانه است.

وی افزود: هیچ‌گاه اجازه ندهید شکست‌ها و عدم موفقیت‌ها شما را ناامید کند و باعث شود دست از تلاش و کوشش بکشید، در هر شرایطی امید خود را به خداوند متعال حفظ کنید و با پشتکار برای موفقیت بکوشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی با تأکید بر اینکه رمز موفقیت سخت‌کوشی، تلاش، جدیت در کار، پایبندی به هدف، اعتمادبه‌نفس در پرتوی توکل به خدا و استفاده به هنگام از ظرفیت‌هاست، خاطرنشان کرد: توصیه من به شما جوانان آن است که همواره حرکت و پویایی خود را حفظ کنید و اجازه ندهید شکست‌های مقطعی شما را دچار یأس، ناامیدی و خمودگی کند.

وی از بالاترین افتخارها برای یک ورزشکار را تلاش برای اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در میادین جهانی معرفی و بیان کرد: اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در میادین ورزشی، مظهر توانایی‌های یک ملت و موجب تقویت غرور و شادی ملی است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های جهانی سربازان این کشور برای غرورآفرینی و عزت هستند.

وی اظهار کرد: فتوت، شجاعت، جوانمردی، حمیت، غیرت و ایمان از ویژگی‌های ورزشکار پهلوان ایرانی است که فرهنگ غنی ملت ایران را در عرصه‌های جهانی به نمایش می‌گذارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی با بیان اینکه ورزشکاران در رقابت‌های جهانی نمایندگان شخصیت، فرهنگ، اخلاق و ایمان ملت ایران هستند، عنوان کرد: شما با تمام ورزشکاران نوجوان دنیا متفاوت هستید، ازاین‌جهت که عشق به امام رضا (ع) و اهل‌بیت (ع) را در دل دارید و نمایندگان کشوری شهید داده هستید، پیروزی‌های شما اشک شوق را بر چهره مادران شهید می‌نشاند و پیروزی‌های شما موجب شادی بسیاری از مسلمانان و مظلومان عالم در اقصی نقاط دنیا می‌شود.

وی به نوجوانان ملی‌پوش فوتبال کشور توصیه کرد: از همین نوجوانی پیوندتان را با امام رضا (ع) به‌عنوان یک امام حی و حاضر تقویت کنید و از این امام رئوف برای موفقیت و سربلندی مدد بجویید.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha