جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن بهاری قراملکی مدیر مدرسه علمیه حقانی قم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حقانی قم گفت: بی شک برگزاری یادواره های شهدا در مدارس علمیه، برکات تربیتی و بصیرتی بسیاری برای طلاب و فضلا به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن بهاری قراملکی در حاشیه هجدهمین یادواره شهدای این مدرسه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این یادواره ها در واقع یک نوع یادآوری برای همه ماست که بدانیم امروز بر سر سفره ای نشسته ایم که ماحصل رنج های بزرگان ما و نیز دستاورد خون مطهر شهدا و امام شهیدان است.

وی افزود: از جمله برکات این گونه یادواره ها و نمایشگاه های فرهنگی ویژه آن ، رشد و تعالی تربیتی و نیز افزایش شناخت و بصیرت طلاب نسبت به سال های دفاع مقدس است تا انشاالله طلاب ما در امتداد ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در سنگر حوزه انقلابی از ارزش ها و دستاوردهای شهیدان طلبه و روحانی حراست کنند.

مدیر مدرسه علمیه حقانی تاکید کرد: وظیفه امروز طلاب و فضلای حوزه در حراست از دین و انقلاب بسیار مهم است و آنان با تقویت بُعد علمی و معنوی خود می توانند در این جهت گام بردارند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه لحظه شناسی و ایثار در راستای اهداف انقلاب اسلامی در این یادواره در قالب 6 غرفه گفت: این نمایشگاه و یادواره در سه شب با همت عزیزان طلبه برگزار شده و انشاالله که ما بتوانیم به این وسیله تا حدودی قدردان مجاهدت و ایثار شهدایمان به ویژه شهدای طلبه و روحانی باشیم.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha