جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن زاده

حوزه/ امام جمعه میاندوآب گفت: روحانیان و حوزه های علمیه برای نهادینه سازی تفکر استفاده از کالای ملی در جامعه اسلامی گام بردارند.

حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار‌ خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، بر لزوم بسترسازی برای عمل به منویات رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: پشتیبانی از نیروی خلاق جوانان ایرانی در جهت تولید محصولات و کالای ایرانی می تواند مسئولین را در تحقق بخشی به اصل رهنمودهای معظم له یاری رساند.

وی با بیان این که برای رونق گرفتن کارخانجات و‌ ایجاد اشتغال برای نسل جوان بایستی برای خرید محصولات داخلی روی آورد، اذعان داشت: روحانیان و حوزه های علمیه برای نهادینه سازی این تفکر در جامعه اسلامی گام بردارند.

امام جمعه میاندوآب با بیان این که روحانیان باید جزو پیشگامان در این عرصه باشند، خاطرنشان کرد: به واسطه عمل به شعار سال در راستای عمل به سیاست های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی بایستی گام های جدی برداشت.

حجت الاسلام حسن زاده یکی از الزامات مقاوم شدن در مقابل تهدیدات و تحریم های اقتصادی را گام برداشتن در زمینه خودکفایی دانست و افزود: طبق فرمایشات بزرگان کالاهایی که نمونه داخلی دارد نمی توان از مشابه خارجی آن خریداری کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha