جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مساجد در ایالت اوکلاهاما، روز درهای باز برگزار کردند + تصاویر

حوزه/ ۶ مسجد در ایالت اوکلاهامای آمریکا، اخیرا روز درهای باز مساجد برگزارکرده که به گفته مقامات این مساجد، این حرکت با حضور گسترده مردم و به صورت موفقیت آمیز انجام شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از newsok، مساجد ایالت اوکلاهای آمریکا در روزهای اخیر مراسم «روز درهای باز» برگزار کردند. به گفته مقامات 6 مسجد این ایالت، مراسم روز درهای باز «بهار 2018» در اوکلاهاما به شکل موفقیت آمیزی با حضور قابل توجه مردم و بازدیدکنندگان برپا شده است.

شورای اسلامی اوکلاهاما در این باره اعلام کرد: هدف اصلی بازکردن درهای مساجد به روی مردم، منظور آشناسازی بهتر غیرمسلمانان با همسایگان مسلمان آن ها و ایجاد رابطه متقابل می باشد.

مساجد شرکت کننده در مراسم روز درهای باز را مساجد «جامعه اسلامی ادموند»، «جامعه اسلامی شهر بزرگ اوکلاهاما»، «جامعه اسلامی استیل واتر» ، «جامعه اسلامی تولسا» و «جامعه اسلامی نورمن» و «مسجد مومنین» واقع در شمال شرقی شهر اوکلاهاما تشکیل می دادند.

عماد انچاسی مدیر ارشد جامعه اسلامی شهر اوکلاهامای بزرگ در این باره گفت: بازدیدکنندگان در تور مسجد شرکت کرده و از برنامه های مختلف جامعه اسلامی  از جمله انبار غذا، برنامه زنان و درمانگاه رایگان بازدید کردند.

وی افزود: ما عاشق این کار هستیم و اهداف زیادی در این عمل وجود دارد. البته هدف شماره یک این است که به مردم نشان دهیم هر زمان که بیایید با روی باز از آن ها استقبال می کنیم. از آنجایی که ما را شرور و اهریمن و غیرانسانی نشان داده اند این کار اجازه می دهد تا آن ها حقیقت اسلام را ببینند.

عماد در ادامه گفت: ما می خواهیم مردم  بدانند که مسلمانان عضوی حیاتی در جامعه محسوب می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha