جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 446097
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
مدیر مرکز تخصصی نماز

حوزه/ حجت الاسلام آیتی مدیر مرکز تخصصی نماز از تولید برنامه رادیویی با موضوع نماز در رادیو معارف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، راديو معارف با همكاري مركز تخصصي نماز و با مشارکت خانواده‌ها، مسابقه راديويي معراج را با هدف ترغيب و تشویق جوانان و نوجوانان به نماز و اقامه اين فريضه الهي را تولید مي‌كند.

حجت الاسلام آیتی مدیر مرکز تخصصی نماز با اشاره به زمان 30  دقیقه ای برنامه گفت: هدف این  برنامه رادیویی  انتشار معارف نماز و آشنایی نسل جوان با معارف  نماز است که با حضور نوجوانان و خانواده هایشان برگزار می شود.

وی  افزود: در برنامه معراج،  نوجوانان و خانواده هایشان با موضوعاتی مانند مسائل تربيتي مربوط به نماز، معارف نماز، احكام و آداب نماز و سيره و احوال شهدا و بزرگان درباره نماز بیشتر آشنا مي‌شوند.

مدیر مرکز تخصصی نماز  بیان کرد:  با تشکر از مدیران و تولید کنندگان  رادیو معارف خصوصاً عوامل تولید برنامه معراج، امیدواریم شاهد تولید این گونه برنامه ها در بخش های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باشیم و قدمی مثبت در راستای ترویج معارف نماز برداریم.

خاطر نشان می شود: پدران، مادران، و نوجوانانِ عزيز مي‌توانند براي حضور در اين مسابقه با دو شماره تلفنِ ۵۵۲ – ۳۲۹۱۰۵۵۱ با پيش شمارة ۰۲۵ ، با روابط عمومي راديو معارف تماس بگيرند يا به سامانة ۳۰۰۰۰۵۵۳ پيامك ارسال كنند. و یا از طریق این لینک به صفحه برنامه رادیویی معراج در رادیو معارف بازدید داشته باشند.

مسابقة راديويي معراج، جمعه‌ها، ساعت ۱۸:۰۰ از راديو معارف روي موج رديف ۹۶ مگاهرتز قابل دريافت هست.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha