جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: ما در مقابله با استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و اسلام هیچ‌زمانی به اسلحه و نیروهای نظامی و موشک خود تکیه نکرده‌ایم، بلکه توکل و تکیه همه ما به خدای متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در افتتاحیه دوره علمی فرهنگی گروه آئینه ظهور، در مدرسه علمیه صالحیه قزوین، گفت: ما در مقابله با استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و اسلام هیچ‌زمانی به اسلحه و نیروهای نظامی و موشک خود تکیه نکرده‌ایم، بلکه توکل و تکیه همه ما به خدای متعال است، و امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و با این سخن به همه ما آموختند که باید توحیدی به همه مسائل و رخدادها نگاه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد : متقین کسانی هستند که پرچم «لا اله الا الله» و «محمد رسول الله» را در همه عالم برپا می‌کنند و با رفاقت، برادری و همدلی به مقابله با دشمنانی همچون اسرائیل خونخوار ، انگلیس، سعودی ها و آمریکا می‌پردازند.

 وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد:  اگر کسی دین را عمیقا نفهمد خداوند اعمال وی را قبول نمی‌کند؛، زیرا این فرد مومن نشده، اگر عمل ما مبتنی بر مبانی دینی با فهم عمیق نباشد نتیجه‌ای درپی نخواهد داشت.

امام جمعه قزوین خطاب به طلاب گفت: حضور شما در حوزه یک هجرت برای فهم دین است و طبق احادیث و روایات، فهم دین کلید دانایی و بصیرت است و برای ایجاد عبودیت و بندگی در خود باید در این فضا به دنبال ایمان و دینداری باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha