چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: حمله شتاب زده آمریکا به سوریه باعث گردید ملت های منطقه نسبت به قدرت پوشالی او یقین پیدا کرده و از طرف دیگر هراس سران رژیم کودک کش و بی خرد عربستان از انزوا بین کشورهای منطقه و خیانت آنها به امت اسلام و عرب نشان داده شد.

حجت السلام والمسلمین وعد مرادبیگی در گفتگو با خبرنگار«حوزه» از ایلام با اشاره به حمله سه کشور غربی به سوریه، بیان کرد: غربی ها با این حمله مزدورانه، ابهت پوشالی خود را شکستند و این دست پاچگی بیش از پیش، آمریکا را مفتضح و خار کرد و برای تمام منطقه و جهان ظلم و خیانت آل سعود آشکار گردید.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: این حمله شتاب زده آمریکا باعث گردید ملت های منطقه نسبت به قدرت پوشالی او یقین پیدا کرده و از طرف دیگر هراس سران رژیم کودک کش و بی خرد عربستان از انزوا بین کشورهای منطقه و خیانت آنها به امت اسلام و عرب نشان داده شد.

وی تصریح کرد: این حمله متجاوزانه، نشانگر  آن است که قدرت و پیروزی جبهه مقاومت نزدیک‌ است و پیروزمندانه در مقابل استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان گفت: حوزه‌ علمیه استان ایلام، حمله متجاوزانه کشورهای غربی  را محکوم و عاملین این حمله که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، قطعا جنایت کار هستند، باید در دادگاه بین‌المللی مورد محاکمه قرار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha