جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری و زندگی تجملاتی را از جمله مولفه های عمل به شعار سال و یک حرکت فرهنگی دانست.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، بر لزوم تلاش برای عمل به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و اظهار داشت: پشتیبانی از کار و کارگر و محصول ایرانی باید وظیفه همگانی قلمداد شود.

وی با بیان این که عمل به منویات رهبری در همه زمینه ها باید مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گیرد، افزود: حمایت از کالای ملی وظیفه هر ایرانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان این مطلب که شعار سال یک موضوع چند وجهی است، خاطرنشان کرد: این موضوع صرفا اقتصادی نبوده و از ابعاد فرهنگی و سیاسی نیز برخوردار است.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری و زندگی تجملاتی را از جمله مولفه های عمل به شعار سال و یک حرکت فرهنگی دانست.

وی با بیان این که روحانیان و فرهنگیان در این زمینه باید پیشگام باشند، افزود: متاسفانه روحیه اشرافی گری در جامعه  ایجاد شده است که بایستی مبلغین دینی و مسولین فرهنگی برای تغییر و اصلاح این سبک زندگی اهتمام جدی ورزند.

وی حمایت از کالای ایرانی را یکی از سیاست های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: در صورت عمل به شعار سال می توان کشور را در مقابل تحریم و تهدیدات اقتصادی مقاوم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha