پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آمریکا

حوزه/ غربی‌ها و کشورهای استکباری می‌گوید اگر بتوانیم ملت ایران را از آرمان‌ها و اصول خود دور کرده و آنها را به زانو درآوریم، بخش مهمی از توطئه‌های ما علیه جهان اسلام و کشورهای منطقه محقق می‌شود. به همین دلیل توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران به کار بسته و می‌خواهند فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در ایران خاموش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: کشورهای استکباری و در راس آنها آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی عامل اصلی فجایع و جنایات علیه بشریت و به ویژه امت اسلام هستند. آنها تنها به منافع نامشروع خود که اتفاقا در تضاد با منافع مردم است، فکر می‌کنند و برای تامین این منافع غیرانسانی و ضد بشری دست به هر جنایتی می‌زنند.

وی اظهار کرد:  اگر جهان اسلام در برابر ظلم و ستم استکبارگران به‌ویژه رژیم منفور و غاصب صهیونیستی متحد و مقاوم نباشند، به‌طور قطع جنایات آنها هیچ زمانی پایان نمی‌یابد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان داشت: امروز در لحظات تاریخی و سرنوشت‌سازی برای جهان اسلام به سر می‌بریم و اگر در برابر ظلم و ستم استکبار و در راس آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی نکنیم، تمام عزت و استقلال مسلمانان زیر سؤال خواهد رفت.

امام جمعه شهرستان اقبالیه تصریح کرد: در حال حاضر ملت ایران الگویی برای تمام ملت‌های مظلوم، بی‌پناه، آزادی‌خواه و عدالت‌طلب است و کشورهای غربی نیز این واقعیت مهم را درک کرده و به دنبال ایجاد دودستگی و اختلاف در میان ما هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین افزود: غربی‌ها و کشورهای استکباری می‌گوید اگر بتوانیم ملت ایران را از آرمان‌ها و اصول خود دور کرده و آنها را به زانو درآوریم، بخش مهمی از توطئه‌های ما علیه جهان اسلام و کشورهای منطقه محقق می‌شود. به همین دلیل است که توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران به کار بسته و می‌خواهند فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در ایران خاموش شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و این توطئه‌ها و دسیسه‌ها را به خوبی درک می‌کنندوهمیشه در صحنه حضوری هوشیارانه دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha