پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جنایات امریکا

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: تفکر انقلابی ملت ایران امروز مرزها را شکافته و در حال جهانی شدن است و دشمنان از آن نگران بوده و در حال مبارزه با آن هستند، لذا ملت ایران باید همواره هوشیار باشد تا بتواند توطئه ها علیه کشور و انقلاب را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، آیت الله محمدمحمدی تاکندی در جمع اساتید مدرسه علمیه شیخ الاسلام، گفت: آمریکایی ها دنیا را تحریک به دشمنی با ما می کنند، ولی تاکنون به نتیجه ای نرسیده اند، زیرا ایران اسلامی با اطاعت از مقام معظم رهبری، همچنان الگوی تمامی آزادی خواهان دنیا است که مقابل استکبار ایستاده است.

استاد حوزه علمیه قزوین افزود: مردم و مسئولان باید نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه باشند و اجازه ندهند دشمنان از فرصت‌های مختلف برای آسیب زدن به نظام و کشور سوء استفاده کنند.

وی اظهار کرد:  ولایت مطلقه فقیه از برکات انقلاب اسلامی است و رهبری دینی وجه تمایز بارز انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلابهای دنیاست که همه مردم با محوریت آن در راستای اهداف مقدس کشور تلاش می کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت:  آمریکا تمام قدرت خود را برای شکست جمهوری اسلامی بکار بسته، ولی ملت ما با حفظ وحدت، همدلی و هم زبانی و نیز روحیه ولایت پذیری مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.

آیت الله تاکندی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی نه تنها به انحراف کشیده نشده، بلکه در حال پیمودن راه متعالی به قله سعادتمندی است و در این راه هیچ قدرتی نمی تواند ذره ای از اراده و عزم ملت ایران بکاهد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان داشت: دشمنان نظام همیشه از این وحدت و اتحاد ملت ایران در هراس بوده و هستند؛ لذا استمرار انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف متعالی مستلزم وحدت همه اقشار مختلف جامعه است.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تفکر انقلابی ملت ایران امروز مرزها را شکافته و در حال جهانی شدن است و دشمنان از آن نگران بوده و در حال مبارزه با آن هستند، لذا ملت ایران باید همواره هوشیار باشد تا بتواند توطئه ها علیه کشور و انقلاب را خنثی کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha