جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقوق بشر تنها ظلم به بشریت است و هیچ تعریف دیگری ندارد و آمریکا به وسیله ایادی خود و یا دست‌نشانده‌هایش دست به جنایاتی زده است که باید در خصوص همه این موارد پاسخگو باشد.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: آمریکا با جنایاتی که انجام داده، خوی استکباری خود را برای جهان مشخص کرده است.

وی اظهار کرد: امروز دشمن، همچنان دشمنی و ایجاد مانع می‌کند و در رأس این دشمنی نیز آمریکا و صهیونیسم قرار دارند.

حجت الاسلام حسینی  تصریح کرد: آمریکا به عنوان مدافعان حقوق بشر، بدترین جنایات را در حق مردم کرده‌اند و باید این جنایات برای همگان مشخص شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: با ایمان مردم و رهبری داهیانه رهبری معظم انقلاب اسلامی در حال حاضرتمام توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی نقش بر آب شده و در حال حاضر نیز حضور مقام معظم رهبری در کشور، ضامن امنیت و خنثی شدن توطئه های دشمنان می باشد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد:  ملت ايران به داشتن چنين رهبر مقتدري افتخار مي كند و بايد در سايه ولايت و گوش به فرمان ولی امر مسلمين دشمنان را در رسيدن به اهدافشان ناكام گذاريم.

وی اظهار کرد: هر ملتی دشمن خود را نشناسد و او را دوست‌ یا بی‌طرف بداند قطعا مورد تهدید و خطر قرار می‌گیرد و اینکه ملت ایران پیروز میدان مقابله با آمریکا است به خاطر همین شناخت و عدم اعتماد به آنان است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقوق بشر تنها ظلم به بشریت است و هیچ تعریف دیگری ندارد و  آمریکا به وسیله ایادی خود و یا دست‌نشانده‌هایش دست به جنایاتی زده که باید در خصوص همه این موارد پاسخگو باشد.

وی افزود: اگر بخواهیم تحلیلی ساده از همبستگی آمریکا و اروپا داشته باشیم، آیا به این نتیجه می‌رسیم که اروپا جانب ملت ایران را می‌گیرد یا آمریکا را، پس بدانیم مستکبران همه در یک مسیر و علیه ملت ایران هستند و مقاومت تنها راه پیروزی است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha