جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اکرم دهقان زاده

کارشناس دوره تربیت مربی یاوران نماز بافق گفت: نگذاریم ارتباط دانش آموزان با نماز کمرنگ شود و یاوران نماز مدارس علاوه بر تحقیق و مطالعه درباره نماز، آداب نماز خواندن و ارتباط با خدا را به دانش آموزان بیاموزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اکرم دهقان زاده از کارشناسان دوره تربیت مربی یاوران نماز شهرستان بافق، در جمع بانوان طلبه یاور نماز مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق اظهار کرد: در مقوله نماز مهم ترین مبحث در عصر امروز توجه به نماز و شیوه های دعوت به نماز در بین جوانان و نوجوانان است.

وی ابراز کرد: نگذاریم فریضه مهم نماز در بین دانش آموزان کمرنگ شود و برای این مسأله مهم لازم است طلاب بالأخص افرادی که به عنوان مبلغ و امام جماعت مدارس مشغول به فعالیت هستند این شیوه ها و نحوه تعامل و برخورد با دانش آموزان را یاد بگیرند.

کارشناس دوره تربیت مربی نماز ادامه داد: یاوران نماز مراحل و آداب صحیح خواندن نماز را به دانش آموزان بیاموزند وبا تحقیق و مطالعه درباره فلسفه نماز و مسائل فرهنگی و اجتماعی نماز و تحقیق درباره روش های نوین آموزش نقش مؤثری در مدارس ایفا کنند.

دهقان زاده، یکی از راه های علاقه مندی به فریضه نماز را «خودشناسی» و «خداشناسی» دانست و گفت: رعایت اخلاص در نماز منجر به خداشناسی و خودشناسی خواهد شد و یک نمازگزار واقعی خداوند را در تمام حظات زندگی خود احساس می کند.


انتهای پیام / 313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha