سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تظاهرات گسترده در پاکستان در اعتراض به حمله نظامي عليه سوريه

حوزه/ مردم و احزاب مختلف سیاسی و مذهبی پاکستان حمله موشکی امریکا، فرانسه و انگلیس به خاک سوریه را محکوم کردند و آن را جنایت بزرگی دانستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، مردم و احزاب مختلف سیاسی و مذهبی پاکستان در اعتراض به حمله موشکی امریکا، فرانسه و انگلیس به خاک سوریه را مکوم کردند و این را جنایت بزرگی دانستند.

سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در سراسر این کشور علیه حمله موشکی امریکا، فرانسه و انگلیس به خاک سوریه تظاهرات کردند، حجت الاسلام مبشر حسن عضوی ارشد مجلس وحدت مسلمین کراچی، حجت الاسلام صادق رضا، حجت الاسلام حیدر زیدی در سخنرانی خود در تظاهرات در کراچی گفت: امریکا، فرانسه و انگلیس برای نجات اسرائیل دارند دست و پا می زند و برای این خون زن و مرد و کودک و جوان بی گناه می ریزند اما آن روز نزدیک است که آمریکا و یارانش در این خون ناحق غرق خواهند شد.

ائتلاف 39 مدعی اسلامی عربستان باید در برابر این حمله موضع گیری کند

سنخرانان حمله غیر قانونی و غیر انسانی آمریکا و متحدانش را به شدت محکوم کرد و گفتند: ائتلاف 39 مدعی اسلامی عربستان باید در برابر این حمله موضع گیری کند چون حلمه نظامی به سوریه یعنی سبب آغاز جنگ دیگر در منطقه است.

 آمریکا اول به بهانه اسلحه شیمیایی به عراق حمله کرد و امروز به سوریه

 

جنبش اتحاد امت هم در جلوی ساختمان مطبوعاتی راولپندی علیه جنایات آمریکا در سوریه تظاهرات کرد، در این تظاهرات شرکت کنندگانی از مسالک مختلف حضور داشتند.

سخنرانان این تظاهرات کنندگان هم گفتند: اول آمریکا به بهانه اسلحه شیمیایی به عراق حمله کرد و امروز به سوریه، آمریکا یکی بعد دیگری به همه ی کشورهای اسلامی دارند تجاوز می کند و کشورهای دشمن انسانیت برای این هدف صلاح جدیدی فروخت می کنند.

آمریکا، فرانسه و انگلیس با حمله به سوریه امنیت دنیا را در خطر انداختند

از سوی دیگر لیاقت بلوچ نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان هم سکوت بعضی کشورهای اسلامی را در برابر جنایات آمریکا به سوریه محکوم کرد و گفت: آمریکا با حمله به سوریه امنیت دنیا را در خطر انداختند، و دنیا می دانید که خود آمریکا مرکز صلاح شیمیایی هستند و آمریکا باید اول خانه خود را صاف کند و بعد دنبال دیگر برود.

آمریکا در کشتار مردم بی گناه مسلمانان در دنیا مستقیم دست دارد

ثروت اعجاز قادری رئیس نهضت اهل سنت پاکستان هم در واکنش به حمله سوریه گفت: آمریکا در کشتار مردم بی گناه مسلمانان در دنیا مستقیم دست دارد، آمریکا و متحدانش دنبال نابود کردن سوریه است و اما سازمان ملل سکوت کرده است، اگر سازمان همکاری اسلامی اگر در جنایات  قبلی آمریکا سکوت نمی کرد امروز جرات نمی کرد به سوریه تجاوز کند، کشورهای اسلامی باید بدانند امروز اگر نوبت سوریه است پس ممکن است روز دیگر نوبت بعدی خواهد آمد بخاطر همین مسلمانان باید متحد شوند و هدف یهود و نصاری را شکست بدهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha