پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

امام جمعه محمود آباد به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: راه برون رفت کشور از بحران های اقتصادی حمایت از تولید ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، امروز در نشستی جمعی از مسؤولان این شهرستان، خدمت صادقانه و بی منت به مردم را مهم ترین ویژگی و شاخصه مدیریت در نظام اسلامی دانست و گفت: مدیران باید از همه توان خود برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

وی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: راه برون رفت کشور از تنش های اقتصادی حمایت از تولید ایرانی است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که با شعار نمی توان به تحقق شعار سال امیدوار بود، افزود: مردم و مسؤولان باید برای جامه عمل پوشاندن به مطالبات رهبری در سال جدید از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که بر پیشانی خود حمایت از کالای داخلی را به همراه داشته به طور قطع و یقین هرگونه نوسانات در زیر ساخت‌های اقتصادی کشور اگر در اختیار نباشد به طور حتم تبعات نامناسبی را برای کشور در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که اقتصاد کشورمان در سال های اخیر با مشکلات بسیاری مواجه شده است، بیان داشت: مسؤولان باید برای درمان این اقتصاد بیمار فکری اساسی کنند که یکی از این راه ها حمایت از تولید ایرانی است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که یکی از راه های ایستادگی و مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان، تقویت توان اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: اگر قدرت اقتصادی کشورمان ضعیف باشد در برابر تنش ها و تحریم های اقتصادی دشمنان دچار بحران خواهیم شد.

وی با بیان این که مردم و مسؤولان هر کدام به نوبه خود در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید وظیفه دارند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال خود وظیفه مردم و مسؤولان را در این خصوص کاملاً مشخص کردند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که خرید کالای ایرانی بهترین راه حمایت از جوان ایرانی است، تصریح کرد: افزایش تولید داخل و رونق اقتصادی موجب می شوند جوانان بیشتری از این کشور در صنایع داخلی مشغول به کار شوند که در نهایت مانعی بزرگ در برابر ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که محورسخنرانی های رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر اقتصادی بوده است، بیان داشت: این نشان دهنده دغدغه معظم له برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و همچنین مسائل معیشتی مردم است.

وی با بیان این که اگر مسؤولان نیز در حوزه اقتصادی همچون مقام معظم رهبری دغدغه داشتند، امروز با مشکلات اقتصادی در کشور مواجه نبودیم، خاطرنشان کرد: باید رفع این مشکلات معیشتی مردم به یک خواست عمومی میان همه مسؤولان تبدیل شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که کشورمان حدود چهل سال است که از سوی دشمنان مورد تحریم های اقتصادی قرار گرفته است، افزود: اما آن چیزی که توانسته علیرغم همه این فشارها استوار نگاه دارد عزم ملی و مدیریت جهادی است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مدیریت در همه سطوح کشور باید جهادی و انقلابی باشد، خاطرنشان کرد: اگر کشور در هشت سال دفاع مقدس آن گونه اداره شد، به دلیل حاکم بودن یک مدیریت انقلابی و جهادی بر مدیریت اجرایی کشور بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha