جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهرک نشینان صهیونیست قبرهای مسلمانان در گورستان اسلامی را خراب کردند

حوزه/گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی به یک جایگاه باستانی در شهر سبسطیه در نابلس حمله کرده و در حادثه ای جداگانه صهیونیست ها با حمله به گورستان اسلامی دارالرحمه، قبرهای مسلمانان را خراب کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، یک گروه از شهرک نشینان صهیونیستی روز گذشته تحت حفاظت سنگین نظامیان اسرائیلی به یک جایگاه باستانی در شهر سبسطيه در نزدیکی نابلس در شمال کرانه باختری حمله کرده و در حادثه ای جداگانه نیز صهیونیست ها خساراتی به قبرهای مسلمانان در یک گورستان اسلامی وارد آورده اند.

محمد اعظم شهردار سبسطیه در مصاحبه با خبرنگاران گفت که تعدادی از شهرک نشینان به این مکان باستانی که یک موقتا به روی هر بازدیدکننده ای بسته بوده حمله کردند. به گفته وی آن ها این اقدام را با مشایعت نظامیان اسرائیلی انجام داده اند.

وی افزود: مردم فلسطین سعی داشته اند با آن ها مقابله  کنند که نظامیان اسرائیلی به سمت تظاهرکنندگان گاز اشک آور شلیک کرده اند.

به گفته اعظم، این شهربه طور دائم مورد حمله اشغالگران و شهرک نشینان قرار می گیرد. به ویژه اینکه فستیوال ملی قرار است روز جمعه توسط شهرداری این شهر و برای فلسطینیان در محل باستان شناسی برگزار شود.

گفتنی است در یک حادثه جداگانه دو شهرک نشین اسرائیلی اوایل روز دوشنبه صبح به گورستان اسلامی تاریخی باب الرحمه، در مجاورت دیوار مسجد الاقصی حمله کرده و قبرهای مسلمانان را خراب کرده اند.

به  نقل از رسانه های محلی، این  شهرک نشینان هنگام حمله به گورستان اسلامی شعارهای نژادپرستانه، اهانت های تعصب آمیز و نفرت انگیز سر می داده اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha