جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش بین المللی «جوانان، فلسطین و مسجدالاقصی» در اندونزی برگزار می شود

حوزه/ همایش بین المللی با عنوان « ایجاد همکاری بین المللی جوانان مسلمان برای آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی» در پایان آوریل در کنسرسیوم اندونزیایی برای آزادی مسجد الاقصی با حضور ۲۰ کشور در شهر لامپونگ اندونزی برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از mirajnews، همایش بین المللی جوانان، فلسطین و مسجدالاقصی در کنسرسیوم اندونزیایی برای آزادی مسجد الاقصی برگزار می شود. در این همایش بین المللی سه روزه که قرار است در پایان ماه آوریل 2018 در شهر لامپونگ اندونزی برگزار شود شرکت کنندگانی از 20 کشور مختلف جهان حضور خواهند داشت.

کنسرسیوم اندونزیایی برای آزادی مسجدالاقصی «ایکلا» مجموعه ای از موسسات و سازمان های بشردوستانه است که از دهه های گذشته کار خود را بر روی آزادسازی فلسطین اشغالی متمرکز ساخته است. این همایش قرار است با همکاری استانداری لامپونگ و در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 30 آوریل تا 2 می، برپا شود. عنوان همایش«ایجاد همکاری بین المللی جوانان مسلمان برای آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی» می باشد.

محمد انصارالله سرپرست کمیته برگزاری همایش در این باره گفت: الحمدالله شرکت کنندگانی از چندین کشور مختلف از جمله فلسطین، ترکیه، انگلستان، نیجریه، لبنان و چندین کشور آسیایی دیگر برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کرده اند.

به گفته برگزار کنندگان قرار است هیات های شرکت کننده ای از دیگر کشورها چون مصر، سودان، فرانسه، ژاپن، اردن، سنگاپور و چین نیز حضور داشته باشند.

وی افزود: هدف همایش تقویت روحیه برادری میان جوانان مسلمان در عرصه بین المللی برای پیشبرد تلاش ها برای آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی است. حرکتی یکپارچه بین فعالان و سازمان های بین المللی جوانان مسلمان و ایجاد یک ادراک هماهنگ و متحد برای آزادسازی مسجد الاقصی به عنوان هدف اصلی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha